Frode Bjørklund leder miljø og teknisk avdeling Troms/Finnmark

Åkerblå Avd. Tromsø samlokaliseres med Marin Helse AS

Seks år etter etableringen av vårt avdelingskontor i Tromsø har vi vokst ut av lokalene i Ringveien og vi har nå flyttet på oss til nyoppussede og større lokaler på Strandveien i Tromsø. De nye lokalene er samlokalisert med Marin Helse.

Økt oppdragsmengde og antall ansatte ved avdelingen var avgjørende for flyttingen, men vi ser også behovet for å styrke vårt samarbeid med MarinHelse AS ved å etablere et kompetansesenter i Tromsø. Vi har nå tilgjengelig totalt ca. 600 m2 med kontorer og lab. Samlokalisering og nye flotte lokaler vil helt klart bidra til å styrke vår satsing i Nord-Norge og er et stort løft for vår avdeling i Tromsø.

«Større fagmiljø rundt oss vil gi økt trivsel og ikke minst legge grunnlag for de gode diskusjonene, som skal bidra til å gjøre våre tjenester enda bedre», sier Frode Bjørklund, leder Miljø Troms/Finnmark.