The Future of Work - ny tankevekkende rapport

The Future of Work - ny tankevekkende rapport

Er dette slutten på måten vi arbeider på?

En ny, tankevekkende rapport, ‘The Future of Work’, antyder at det kan være tilfelle. Rapporten er laget på oppdrag fra Esselte Group for å markere Esseltes 100-årsjubileum. Den handler om dagens og fremtidens måte å arbeide på, og belyser hovedendringene som både ansatte og bedrifter kommer til å måtte tilpasse seg.

Martin Kula, Vice President – Marketing, Esselte konkluderer; “Rapporten understreker hvor viktig det er at innovasjon, samarbeid og mer effektiv organisering av måten vi arbeider på solid forankres i bedriften, og at ledelsen investerer i dette og viser vei. Å hjelpe folk til å bli bedre organisert og dermed ha full kontroll er Esseltes kjernekompetanse - det er i vårt DNA."

Rapporten, i full versjon, på engelsk kan leses og lastes ned her.