God reise med Leitz Complete!

God reise med Leitz Complete!

Leitz Complete Traveller vesker er utviklet med utgangspunkt i de høye kravene dagens moderne forretningsreisende har. Veskene har høy kvalitet, de er lette og romslige. Mange smarte løsninger og innholdsrike rom slik at man kan organisere innholdet på en god måte. Veskene kan kombineres med andre vesker i serien, og tilfredsstiller flyselskapenes krav for kabinbagasje.

• Lett vekt, robust polyester for komfortabel bruk hver dag
  • Liten lomme på fremsiden av vesken gir rask tilgang til mobiltelefon, pass, penner og visittkort
  • Praktiske lommer i nettingstoff gir god oversikt over innholdet
  • Smart rom i front til nettbrett eller ebok-leser
  • Polstret lomme og lomme med fleecefor gir god beskyttelse
  • Veskene har eget feste for trillebag/koffert

Les mer her

Hele Leitz CompleteTraveller serien har fått IF Design Award og Red Dot award.