De nye glasstavlene fra Nobo matcher de andre skjermene på møterommet

De nye glasstavlene fra Nobo matcher de andre skjermene på møterommet

I dag finner du ofte skjermer i widescreen format på de fleste møterom. Hvorfor skal da whiteboard-tavlen ha et annet format?

Nobo lanserer nå en hel serie med tavler i dette formatet. Velg størrelse fra 32 tommer og helt opp til 85 tommer.

En tavle med widescreen format gir et mer tilgjengelig skriveområde sammenlignet med standard format. Romslig pennehylle er plassert under tavlen.

Vi er mest vant til hvite whiteboardtavler, men Nobo glasstavlene finnes også i fargene sort, rød og blå, i tillegg til hvit. Har du en sort skjerm på møterommet hvorfor ikke velge en matchende sort widescreen tavle?

Og når du først skal kjøpe en ny tavle til møterommet eller kontorlokalet, ikke gå på kompromiss med kvaliteten. Det koster ikke så mye mer med glassoverflate. Det er smart å velge en tavle som har lang levetid og hvor overflaten holder seg like pen. En glasstavle fra Nobo har hele 25 års garanti på overflaten.

Å henge opp tavlen er meget enkelt med InvisaMount™ systemet. Monteringsmal og opphengslister føger med.

I tillegg til glassoverflate, har Nobo widescreen tavler også med emaljert og lakkert overflate.

Og Nobo tavler leveres selvfølgelig også i standard formater.

Les mer om Nobo tavler

Nobo whiteboardtavler kjøper du der du kjøper kontorrekvisita.