NYHET! Leitz skjermarmer

NYHET! Leitz skjermarmer

Har skjermene dine riktig lesehøyde, kan du redusere smerter i nakke og rygg da du får en riktigere ergonomisk sittestilling. De nye skjermarmene til Leitz gjør at skjermene forblir stabile i alle høyder og vinkler og du kan enkelt bytte mellom liggende eller stående visning. Dette er de perfekte skjermarmene hvis det er begrenset plass på skrivebordet, da de bygger mindre i dybden enn tradisjonelle skjermarmer. Skjermarmene finnes for en og to skjermer.

• Skjermene justeres sømløst helt uavhengig av hverandre
  • Fjærassistert arm gjør enkelt å justere skjermens høyde (185 mm-435 mm)
  • Har 180° svingning og skjermrotasjon, +90°/- 90° tilt og tillater justering opp, ned, forover og bakover
  • Støtter 13 ”-34” flat eller buet skjerm som veier opptil 9 kg
  • Enkel å installere med den medfølgende hurtigutløsende avtakbare Vesa®-platen (75 og 100 mm) og C-klemme med silikon som reduserer vibrasjoner og beskytter skrivebordsoverflaten (bordtykkelse: 10–80 mm)
  • Kabeladministrasjonssystem holder skjermkabler organisert
  • IGR og TÜV sertifisert

Esselte AS er en del av ACCO Brands. Vi har lang tradisjon i å utvikle og designe innovative løsninger som forenkler og effektiviserer den moderne arbeidsplassen. Våre produkter er anerkjent i hele Europa og vi er ledende innen utvikling av nye produkter for morgendagens kontor.