Vi støtter Redd Barna julen 2023

Nyhet -

Aimo Park bidrar til å gi varme og trygghet til barn som trenger det, sammen med Redd Barna

Tusenvis av barn har ikke klær eller et hjem som holder dem varme når kulda setter inn. Mange går nå en vond vinter i møte. For mange av de mest utsatte barna vil vinteren bli livstruende. Gjennom årets julekampanje skal vi nå ut med varme og livreddende hjelp til barna som trenger det mest.

Akkurat nå jobber Redd Barna for å skaffe barn og familier varme klær, vinterstøvler, ullpledd, varmeovner og annen beskyttelse som gjør dem i stand til å overleve vinteren som er på vei. Men vi trenger din hjelp! Alle gaver gjør en forskjell for barna som gruer seg til vinteren.

Redd Barna jobber for de mest sårbare barna verden over. Krig og klimaendringer har ført til at flere barn har behov for vår hjelp enn noensinne. Ved å gi et bidrag til årets juledugnad gir du ikke bare varme og trygghet, men skoleplasser, gjenforeninger, livsviktig helsehjelp, opplæring av jordmødre og lærere, psykososial støtte til barn som har opplevd ting som er vanskelig å bearbeide, rent vann, medisiner og mye, mye mer.

Aimo Park Norge gjør en forskjell for barn i Norge og resten av verden sammen med Redd Barna.

Sammen redder vi barn❤️

John Lien

Pressekontakt Administrerende Direktør / Managing Director +47 928 22 079
Kjetil Bratseth

Pressekontakt Markedsdirektør / Marketing Director +47 930 54 303

Velkommen til Aimo Park Norway AS!

Aimo Park er et parkeringsselskap som leverer hele servicespekteret av parkeringstjenester. Vi drifter parkeringsanlegg, leveres tjenester av høy kvalitet og sikrer god lønnsomhet. Aimo Park tilbyr alt fra prosjektering til kommersiell drift med utleie av p-plasser og kontroll.

Aimo Park Norway AS
Ole Deviks vei 6C