Nye barnevennlige produkter beskytter barnets kropp

Nå kan du vaske barnas klær og tenner med god samvittighet.

Amways nye SA8Liquid konsentrert vaskemiddel til barnog nye tannpleieprodukter fra Glisterkids er nemlig designet for å sikre maksimal beskyttelse av ditt barn og naturen på en og samme tid.

Naturlige ingredienser gjør barnetøyet rent

Med SA8Liquid konsentrert vaskemiddel til barn (196 NOK) trenger du ikke lenger bekymre deg over skitt på tøyet eller ubehagelige reaksjoner på barnets hud.

SA8Liquid konsentrert vaskemiddel til barn er dermatologisk testet, og det er dermed sikkert og trygt å bruke til baby- og småbarnstøy. Samtidig er vaskemiddelet biologisk nedbrytbart og inneholder ingen fargestoffer eller optisk hvitt.

Vaskemiddelet inneholder naturlige ingredienser fra kokosnøtt og fermentert korn. En unik formel, som gjør tøyet helt rent og mykt på én og samme tid – selv i kaldt vann ned til 15 grader.

Overflateaktive stoffer fra kokosnøtt gjør at spenningen mellom skitt og tøy enkelt løses opp. Og de naturlig skapte enzymene fra fermentert korn fjerner raskt og enkelt flekker fra blant annet melk og babymat. Fettsyrene fra kokosnøtt virker deilig mykgjørende på tøyet.

SA8Liquid konsentrert vaskemiddel til barn inneholder ingen animalske ingredienser og er heller ikke testet på dyr.

Beskytt tenner i utvikling

Når barnet ditt har fått på seg rent og nyvasket tøy, vil Glisterkids tannkrem (39 NOK) passe godt på barnets melketenner – samtidig som tannpussen blir en morsom opplevelse!

Nye Glisterkids tannkrem er laget til barn fra toårsalderen og oppover. Det er en skånsom, sukkerfri gele som bekjemper hull samt renser og beskytter melketennene med fluor.

Tannkremen består av den eksklusive REMINACT™-formelen, som beviselig er med på å gjenoppbygge de essensielle, naturlige mineralene i tennene, som kalsium og fosfor.

Tuben er lett å skru av og på og er utsmykket med den glade pandaen med navnet Patches, som er med på å gjøre tannpussen til en positiv og morsom opplevelse for barnet ditt.

Fargerike og barnevennlige tannbørster

Kombiner gjerne tannkremen med den nye Glisterkids oral care-tannbørsten (98/4 NOK), som finnes i flere forskjellige glade farger og har et behagelig grep, som er perfekt designet for barns små hender.

Børstehodet er rundt og med myke hår, noe som anbefales av tannleger. Samtidig viser en farget del av børstehodet hvor mye tannkrem som skal brukes.

Tannbørsten er fullstendig fri for stoffene PVC (polyvinylklorid), BPA (bisfenol A) og ftalater, som ofte settes i forbindelse med hormonforstyrrende egenskaper, så du kan føle deg helt trygg og sikker når du børster tennene til barnet ditt!

Om AMWAY HOME

SA8Liquid konsentrert vaskemiddel til barner et AMWAY HOME™-produkt, som er et resultat av vår mangeårige vitenskapelige erfaring i utvikling av de beste rengjøringsproduktene, som gir deg og din familie et sunnere hjem og er skånsomme mot miljøet.

Alle AMWAY HOME-produkter laget på bakgrunn av en unik BIOQUEST FORMULA™, som bruker høyaktive ingredienser fra naturen til å levere eksepsjonelle rengjøringsresultater uten å skade miljøet.

BIOQUEST FORMULA betyr at:

Alle AMWAY HOME-produktformler er fullstendig bionedbrytbare.

AMWAY HOMEs formler er konsentrert og har et høyt innhold av aktive ingredienser i stedet for fyllstoffer eller vann, siden vi mener at kundene skal ha noe for pengene.

AMWAY HOME-produktformler er testet under kontroll av hudleger[1] for å være sikker på at de er sikre og hudvennlige, og verken vil forårsake allergier eller andre irritasjoner. Med SA8Liquid konsentrert vaskemiddel til barn har vi gått et skritt videre og fått barneleger til å teste formelen for å sikre at det også er skånsomt for ung, følsom hud.

Amway har i over 50 år levert miljøvennlige produkter, og vi har uavhengige sertifisering som dokumenterer det. Blant annet The AISE Charter for Sustainable Cleaning(International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products), som er bransjens offisielle europeiske talerør.

A.I.S.E. har sertifisert at våre produkter er i overensstemmelse med deres miljømessige, sosiale og økonomiske standarder. Som det offisielle europeiske talerøret for rengjøringsbransjen er deres godkjenning en fantastisk anerkjennelse av det harde arbeidet vårt for å fremstille effektive rengjøringsprodukter som har positiv innvirkning på verden.

Se mer på www.amway.no

Hvis du vil ha mer informasjon og vareprøver, kan du ta kontakt med:

Mette Hvistendahl Munch, Corporate Affairs Manager

Mette.munch@amway.com

+45 2034 5131

[1] AMWAY HOME™-produktene testes under dermatologisk kontroll, når mulig. SA8™ Liquid konsentrert vaskemiddel til barn er – som beskrevet tidligere – testet under dermatologisk kontroll.

• Helse, sykepleie, legemiddel

• amway
  • homecare
  • glister
  • sa8
  • detergent
  • toothpaste
  • children

Amway er et av verdens ledende direktesalgsselskaper. Amway ble grunnlagt i 1959 i Ada i USA og driver i dag virksomhet i mer enn 100 land og territorier. I 2016 hadde selskapet en omsetning på 8,8 milliarder dollar.

Amway har drevet virksomhet i Europa siden 1973 og er for øyeblikket aktiv i 29 europeiske land. Selskapet har mer enn 1 200 medarbeidere i Europa. Amway Norge er en del av Amway Scandinavia og har eksistert siden 1. juli 1999.

Amways produkter distribueres gjennom mer enn 3 millioner selvstendige Amway-forretningseiere på verdensbasis, hvorav 250 00 befinner seg i Europa.