Produkter til sportsbagen i HYMM™ – Amways nye serie for menn

HYMM™ er en ny plantebasert produktserie til mannen som tar seg tid til å pleie kroppen og har behov for en enkel, men lekker daglig rutine etter treningen. Med HYMM™2-in-1 Hair & Body Shampoo med oppfriskende vannmynteekstrakt og HYMM™ Roll-on Deodorant med salvieekstrakt som motvirker lukt og har en antibakteriell effekt, kommer han raskt videre med dagens program.

I den nye HYMM™-serien har Amway utviklet to kvalitetsprodukter som er ideelle for mannen som driver med sport, har interesse for pleieprodukter og ønsker en enkel og effektiv daglig rutine. HYMM™ 2-in-1 Hair & Body Shampoo og Roll-on Deodorant tar svært liten plass i bagen, men gir ham likevel det han har behov for.

Serien er dermatologisk testet og skånsom mot sensitiv hud, og med noter av bergamott, hav og sedertre er signaturduften frisk og ren i uttrykket.

HYMM™ 2-in-1 Hair & Body Shampoo er et «one man, one solution»-produkt som etterlater kroppen frisk og ren med en lett duft og håret lekkert og mykt. Det er utviklet med ekstrakt fra urten vannmynte, som er vanlig å finne ved vannløp i den skandinaviske naturen. Urten er kjent for å virke oppfriskende og stimulerende, akkurat som havmineralene som også inngår i produktet.

Innpakningen er enkel, lett å håndtere med én hånd og passer fint i bagen.
250 ml Veiledende utsalgspris: 63 kroner

HYMM™ Roll-on Deodorant er utviklet med ekstrakt fra salvieblader, som er kjent for å motvirke lukt og har en antibakteriell effekt. Deodoranten inneholder ikke aluminiumsalter, noe som tillater huden å puste og kvitte seg med varmen, mens duften holder kroppen frisk og fri for luktgener.

Deodoranten tørker raskt på kroppen, er gjennomsiktig og smitter derfor ikke av på tøy. Innpakningen er luksuriøs og brukervennlig i lekker design.
100 ml Veiledende utsalgspris: 83 kroner

HYMM™ kan kjøpes gjennom direkteforhandlere som tilbyr personlig rådgivning og service. Finn forhandlere på Amway.no

• Livsstil, mote, fritid

• sport
  • hymm
  • amway

Amway er et av verdens ledende direktesalgsselskaper. Amway ble grunnlagt i 1959 i Ada i USA og driver i dag virksomhet i mer enn 100 land og territorier. I 2015 hadde selskapet en omsetning på 9,5 milliarder dollar.

Amway har drevet virksomhet i Europa siden 1973 og er for øyeblikket aktiv i 29 europeiske land. Selskapet har mer enn 1 200 medarbeidere i Europa. Amway Norge er en del av Amway Scandinavia og har eksistert siden 1. juli 1999.

Amways produkter distribueres gjennom mer enn 3 millioner selvstendige Amway-forretningseiere på verdensbasis, hvorav 250 00 befinner seg i Europa.