Anthon B Nilsen kvartalet gjenåpnes

Anthon B Nilsen kvartalet gjenåpnes

Vårt omfattende rehabiliteringsprosjekt i Anthon B Nilsen kvartalet (Rådhusgata 27 og Øvre Voll gate 7) nærmer seg nå sluttføring, etter å ha pågått i nærmere to år.

Eiendommen er fullt utleid, med unntak av et mindre areal. Leietakerne Assuranceforeningen Skuld, Polyar Tankers/SeaLeague og Vapiano har allerede flyttet inn, mens Kredinor, Bloomberg og Anthon B Nilsen flytter inn i løpet av høsten.

Anthon B Nilsen samler med dette sine forretningsområder inn under samme tak. Utover at vi har beholdt den opprinnelige tambakfasaden i Rådhusgata 27, fremstår byggene i ny drakt både interiørmessig og teknisk. Konservativ eleganse kombinert med spenstig nytenkning har vært vårt mantra, og setter sitt gjennomgående preg på så vel arkitektonisk utforming, materialvalg og funksjonalitet.Vi har blant annet oppnådd å få store gjennomgående horisontale gulvflater ved å slå de to byggene sammen, noe som har gitt arealeffektive og rasjonelle lokaler. Vi er overbevist om at byggets løsninger og kvaliteter kombinert med implementeringen av vårt fullservicekonsept Frydefull Jobb, vil bidra til å gi sågar bedriftene som den enkelte ansatte en opplevelse.

I tillegg oppgraderes for tiden gategrunnen i Rådhusgata og inn i Øvre Vollgate med brostein, hvilket gir området et ekstra løft. Vi gleder oss stort over gjenåpningen!