Stor oppslutning ved UNG i Næringseiendom sitt treff i Anthon B Nilsen Kvartalet

Nyhet -

Anthon B Nilsen eiendom AS og Senter for eiendomsfag tok i går i mot 120 fremadstormende unge mennesker fra ulike aktører i næringseiendomsbransjen. Det var duket for UNG i Næringseiendom sin andre nettverkssamling.

Samlingen ble innledet med en aperitiff i Senter for eiendomsfag siner lokaler, hvor medlemmene kunne få et innblikk i hvilke deltidsstudier de har å by på. Deretter bar det inn i Anthon B Nilsen sitt praktbygg i Rådhusgata, der det ventet en faglig sekvens hvor Bjørg Totland fortalte om eiendomsbransjens utvikling, Peder Chr. Løvenskiold snakket om Urban transformasjon og Jo W. Gullhaugen ga til slutt en markedsoppdatering. Kvelden ble avsluttet med påfølgende tapas og mingling til de sene nattetimer.

Det er ingen tvil om at næringseiendomsbransjen går en lys fremtid i møte hva gjelder rekrutering. Styreleder Salman Saeed informerte innledningsvis i sin velkomsttale at foreningen akkurat har rundet 300 medlemmer. Foreningen har i motsetning til bransjen, en god balanse mellom kvinner og menn. Det er også stor variasjon med alt fra studenter til daglige ledere. Det er ikke rart at Anthon B Nilsen Eiendom AS er stolte av å være de første til å signere ambassadøravtale med UNG i Næringseiendom, og garantert ikke de siste.

Vi i Anthon B Nilsen Eiendom AS takker for tilliten som arrangør og håper alle deltakerne hadde en fin kveld og at nettverket både ble pleiet og utvidet.

UNG i Næringseiendom er en organisasjon med formål om å tilrettelegge for faglige og sosiale treff, hvor erfaringsutveksling og nettverksbygging står sentralt. Organisasjonen skal også bidra til å fremme næringen fra sitt unge utgangspunkt og øyemed, på en positiv og nytenkende måte. Medlemmene er unge mennesker som har sitt daglige virke i næringen, være seg meglere, gårdeiere, advokater, revisorer, finans, ingeniører, konsulenter m.f.