På vinnerlaget løp John Christian Deigan, Constantin Rust, Erik Helgeby Børstein og Line Sogn Plassen.

Haavind med rekorder i Anthonstafetten 2024

Etter å ha vært på pallen både i 2022 og 2023, med henholdsvis sølv og bronse, klatret Haavind helt til topps i 2024-utgaven av denne stafetten for aktørene i eiendomsbransjen. Denne gangen vant Haavind 1 som satte ny løyperrekord med 11.02,5 min. og etapperekord med Jon Christian Deigan på 2.30,2 min. Ikke engang Simen Østensen på arrangørens «harelag», kunne slå den etappetiden.

Stafetten arrangeres i Frognerparken for aktørene i eiendomsbransjen, og går over fire etapper på ca. 1 000 meter. På alle lag må det være minst én kvinne. Antall deltakende lag var også i år 70 – en betydelig vekst fra den spede begynnelse med 19 lag i 2019. Sølvet gikk i år til NIM & friends og bronsen til Pareto Bank 1.

- Vi synes det er veldig gøy at Anthonstafetten har etablert seg som en av vårklassikerne med nærmere 300 løpere i vennlig kappestrid til inntekt for et godt formål, sier adm. direktør Peder Chr. Løvenskiold hos arrangøren Anthon Eiendom. Lagenes startkontingent går uavkortet til å støtte arbeidet til Aktiv mot kreft, og etter premieutdelingen i Frognerparken kunne utviklingsdirektør Fredrik Baumann fra Anthon Eiendom også i år overrekke en symbolsk sjekk på kr 140 000 til Helle Aanesen fra Aktiv mot kreft.

For mer informasjon: Fredrik Baumann, 469 21 4 50 eller Vebjørn Bøe Dyrø, 906 67 927.

Alle resultater ligger på eqtiming.com/no.

Tidligere vinnere

2019 Entra BIL

2020 Ikke gjennomført grunnet covid.

2021 Ikke gjennomført grunnet covid.

2022 Entra BIL

2023 Fredensborg Fritid

Anthon Eiendom AS utvikler og forvalter næringseiendom i Østlandsområdet. Forretningsidéen er sammen med oppdragsgiver – eller i egen regi – å erverve og utvikle tomter og bygninger til arealer som er formålstjenlige for dagens og morgendagens behov. Selskapet ønsker å være oppdragsgiveres foretrukne partner i hele utviklingsprosessen – fra start til ferdig bygg