Questback AS  flytter til Bogstadveien 54 ved Valkyrien i Oslo

Questback AS flytter til Bogstadveien 54 ved Valkyrien i Oslo

Anthon B Nilsen Eiendom AS og Collum AS inngikk nylig kompaniskap om utvikling av Bogstadveien 54. Planene er å utvikle den gamle bakerieiendommen til Baker Hansen til en moderne og fremtidsrettet bygård med kombinasjonen av retail i de 2 første etasjene og kontor i de 4 øvrige etasjene.

I tråd med utviklingsplanene er det nå inngått en 10 års leieavtale med Questback AS om leie av alle de 4 kontoretasjene som totalt utgjør ca. 1.700 m2 i tillegg til en ny og flott takterrasse. Etasjene blir omgjort og totalrehabilitert til moderne og skreddersydde kontorer etter leietakers behov. Planlagt ferdigstillelse og innflytning er medio april neste år.

Hvem er Questback AS:

QuestBack er en av verdens ledende leverandører av feedback-systemer. På 15 år har de utviklet seg fra å være et lite, innovativt norsk gründerselskap til å sørge for at bedrifter over hele verden kan forbedre seg kontinuerlig som følge av tilbakemeldinger fra og nær dialog med sine ansatte og kunder. Questback har kontorer i 6 land og tilbyr digitale verktøy for alt fra spørreundersøkelser til kunde-communities, verktøy for kunde-, leder- og medarbeidermålinger, 360 graders evalueringer som enkelt kan integreres med bedriftens eksisterende IT-systemer.

I disse dager lanserer Questback også sitt velkjente spørreundersøkelsesverktøy i nytt, lekkert design og med brukeropplevelse i verdensklasse.

Hvorfor valgte Questback AS disse lokalene:

Questback er et selskap i god vekst, og var på jakt etter moderne, lyse og sentrale lokaler til med mulighet for arbeidsro og inspirasjon for ansatte og kunder. «Bogstadveien 54 har alt vi har lett etter, vi gleder oss til å invitere kunder og forretningsforbindelser til disse fantastiske lokalene. Takterrassene med utsikt over hele byen ser vi på som en stor bonus», forteller Andreas Gulliksen, daglig leder i Questback i Norge.

Ledige lokaler:

I tillegg til kontorlokalene som nå er leid ut, jobbes det med utleie av retail lokalene i første og andre etasje som utgjør totalt ca. 1.200 m2. Det endelige konseptet er foreløpig ikke bestemt ettersom vi ønsker at leietaker skal være med å utvikle disse til det beste for sin virksomhet. Lokalene egner seg både for enbrukere, men også som et spennende «shop in shop» konsept.

For mer informasjon, ta kontakt med:

Utleier: Utviklingsdirektør, Fredrik Baumann i Anthon B Nilsen Eiendom AS, tlf 469 21 450 eller fb@abne.no

Leietaker: Daglig leder, Andreas Gulliksen i Questback AS, tlf 414 85 317