Apollo forlenger påsken

Nå kan du oppleve gresk påskefeiring på Kreta for kun 1198,-!

Påsken er den største høytiden i Hellas. Vil man kombinere smaken av sommer med smaken av genuin, gresk kultur er derfor påsketiden en optimal tid å reise på.

I år faller den greske påskefeiringen en uke etter vår, og Apollo har gode tilbud på reiser til Kreta med avreise torsdag 9. april.

Priseksempler:

Stellina Village 3*+ kr 1198.-/pers.

Stellina Royal, 4* kr 1488.-

Aquila Porto Rethymno, 4*+ kr 3598.-

Theartemis Palace, 4* kr 4448.- inkl. ALL INCLUSIVE

ΚαλόΠάσχα – God Påske!

• påske
  • all inclusive
  • kreta
  • hellas
  • reise

• Oslo

Selskapet er kåret til Norges beste charterarrangør av en samlet reiselivsbransje under Grand Travel Award i 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,2014 og 2015. Apollo Reiser tilhører den nordiske delen av konsernet som heter Kuoni Nordic og inkluderer turoperatørene Apollo, Falk Lauritzen, Krone Golf, Golf Plaisir og Lime Travel, samt flyselskapet Novair.