Arom-dekor Kemi lanserer ny nettbutikk for B2B kunder i Norge

Arom-dekor Kemi lanserer ny nettbutikk for B2B kunder i Norge

Høsten 2022 lanserte Arom-dekor sin nye nettbutikk i Sverige og nå er det på tide å gjøre det samme mot det norske markedet. En rekke nye funksjoner skal gjøre det enklere for kunder å legge inn bestillinger. Et av Arom dekors strategiske mål er å bli skikkelig skarpe på digitale tjenester, og da er nettbutikken en del av jobben.

«Den absolutt største utviklingen med vår nye nettbutikk er at den er koblet til vårt forretningssystem. Dette betyr at våre kunder ser gjeldende priser når de logger inn, de ser også all ordrehistorikk, fakturaer og kan også administrere sin egen bruker.

Vi har lagt mye fokus på å gjøre det enklest mulig for kunden å legge inn bestillinger, derfor er nettbutikken vår som en "vanlig nettside” - akkurat som når du handler som privatperson. Det er lagt til et enkelt filtreringssystem som feks. gjør det enkelt for deg å finne rett kjølevæske til ditt kjøretøy. Det er også lagt inn system for hurtigordrer, nedlastning av dokumenter/datablad og du kan enkelt lage din egen innkjøpsliste - og mye mer!

Dette er kanskje ikke så unike funksjoner i den digitale verden, men i vår bransje og med B2B-salg ser vi at dette er et stort skritt i vår digitale utvikling
«, sier Madeleine Olsen, markedskommunikasjonssjef i Arom-dekor Kemi.

Arom-dekor er en av Norges ledende totalleverandør av AdBlue® , NOx reduserende middel, og andre kjøretøykjemikalier til den Nordiske transportsektoren. Ved å kontrollere hele prosessen fra produksjon til forpakning og levering kan vi ved alle punkter garantere en jevn og høy kvalitet. Vi tilbyr også utvalgte kjemikalier til industrien og forbruker markedet.