Gå videre til innhold
Arrow Electronics sikrer kommersiell distribusjonsavtale med Broadcom i EMEA regionen.

Pressemelding -

Den globale teknologileverandøren Arrow Electronics har kunngjort en avtale med Broadcom Inc. om å være den første totaldistributøren for sin Symantec Enterprise Security-virksomhet i flere europeiske land. Avtalen inkluderer Benelux, DACH, Frankrike, Iberia, Italia, Norden og UK&I.

Avtalen omfatter support og «go-to-market» strategier for Symantecs brede portefølje av sikkerhetsløsninger, etter oppkjøpet av Symantec av Broadcom i slutten av 2019. I henhold til avtalen vil Arrow tilby teknisk support direkte til Broadcoms kommersielle bedriftskunder og støtte kanalen ved å skape muligheter, drive fornyelser og legge til rette for aktivering av partnere.

“Arrow is well placed to serve a large customer base with security solutions and value-added services within Broadcom’s global cyber security aggregator program, based on our proven track record with Symantec for many years,” said Alexis Brabant, vice president sales of Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA. “Broadcom is fully committed to the channel, and we are pleased to expand our collaboration with this well-established vendor who serves the industry with a wide range of solutions, and to play a key role in their global network. The commercial aggregator agreement further enriches our solutions offering to our channel customers, helping them to protect their end user’s infrastructures.”

“No business is immune to the ongoing challenges of protecting against the ever-increasing threat landscape, as well as ensuring their regulatory compliance. We are delighted to secure this agreement with Arrow, as we know that our customers are in safe, expert hands, based on Arrow’s long-standing collaboration with Symantec,” said Apay Obang-Oyway, director of EMEA channel and alliances at Broadcom.

Arrow sitt ærverdige samarbeid med Symantec nærmer seg 20 år. Arrow er forpliktet til å fortsette å gjøre betydelige investeringer i go-to-market strategier og levering av tjenester med høy kvalitet til partnere. Symantec Endpoint Security og Symantec Email Security Service er eksklusivt tilgjengelig gjennom ArrowSphere (Arrows skyplattform) i EMEA.

Regions

About Arrow Electronics Arrow Electronics guides innovation forward for over 175,000 leading technology manufacturers and service providers. With 2019 sales of $29 billion, Arrow develops technology solutions that improve business and daily life. Learn more at fiveyearsout.com.

Cathrine Rosén Olsen

Pressekontakt Marketing Manager

Din verdiskapende IT-distributør

Arrow Electronics er en global distributør av IT-produkter, tjenester og løsninger. Arrow gir merverdi til kunder ved å knytte sammen riktig teknologi, på rett sted til rett tid og til riktig pris.

Arrow ECS Norway AS
Innspurten 1A