Arrow Electronics utvider samarbeidet med AWS

Arrow Electronics utvider samarbeidet med AWS

Paris 17. september: Det globale teknologiselskapet Arrow Electronics har utvidet samarbeidet med Amazon Web Services (AWS) ved å øke AWS sertifiseringene betydelig og introdusere et relatert opplæringsprogram.

Arrow har innlemmet AWS i sin ArrowSphere skyplattform i 19 europeiske land, og har nå sertifiseringer i alle større programkategorier, inkludert arkitekt, drift, utvikler og spesialitet som sikkerhet.

Det globale teknologiselskapet Arrow Electronics har bestått 100 AWS sertifiseringer gjennom AWS Partner Network (APN). AWS sertifiseringene bekrefter ekspertise innen cloud computing for å hjelpe kunder med å identifisere APN-partnere med dyp bransjeerfaring og ekspertise.

Prestasjonen bygger på det eksisterende forholdet der Arrow distribuerer hele katalogen over AWS-tjenester i Europa via ArrowSphere.

Arrows forhandlere og deres sluttkunder har tilgang til AWS i kombinasjon med Arrows merverditjenester. De har tilgang til hele software porteføljen for å støtte "bring your own licence", lokalt salgsteam, forretningsutvikling og APN-støtte, forbedrede betalingsalternativer, faktureringsadministrasjon og spesialistopplæring, for eksempel Arrow Cloud Belts, som var utviklet for å hjelpe kunder med å bygge ferdighetene som trengs for å oppnå AWS-sertifiseringer.

Kunder går gjennom syv nivåer med Arrow Cloud Belts, fra hvitt til svart belte, og dekker det grunnleggende til det høyeste nivået av automatisering i skyen.

“Arrow continues to make significant investments in our team’s AWS capabilities. Achieving the AWS 100 Certification mark is a big milestone and validates the hard work and effort of our team,” sier Alexis Brabant, vice president of sales of Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA. “As a leading value-add distributor in the cloud channel, we are committed to helping customers develop new capabilities, build their cloud practice and optimise their AWS experience.”

ArrowSphere, handelsplattform for skytjenester, er konstruert for å forenkle forbindelsen mellom skytjenesteleverandører, forhandlere og sluttkunder. Plattformen gjør det mulig for kanalen å tilby en enkelt plattform for å kjøpe og administrere skyprodukter og -tjenester (IaaS, PaaS og SaaS), overvåke aktivitet og forbruk med innebygde business intelligence-verktøy, selge egne tjenester som kan tilpasses og forenkle faktureringsprosessen.

Regions

About Arrow Electronics Arrow Electronics guides innovation forward for over 175,000 leading technology manufacturers and service providers. With 2019 sales of $29 billion, Arrow develops technology solutions that improve business and daily life. Learn more at fiveyearsout.com.

Thorsten Hecking

PR & Media Relations Manager EMEA PR & Media +49610250308638

Din verdiskapende IT-distributør

Arrow Electronics er en global distributør av IT-produkter, tjenester og løsninger. Arrow gir merverdi til kunder ved å knytte sammen riktig teknologi, på rett sted til rett tid og til riktig pris.

Arrow ECS Norway AS
Innspurten 1A