Arvid Nilsson AS omorganiserer og øker fokuset på forhandlere innen retail.

Arvid Nilsson Retail Division beholder navnet Arvid Nilsson og vil fortsette å ekspandere som en totalleverandør av festeelementer til forhandlere, med fokus på bredde, kvalitet og teknisk kompetanse. Omorganiseringen vil bidra til og gi forutsetninger for ytterligere salg, noe som kommer våre forhandlere innen retail til gode.

Dette er et naturlig skritt videre for selskapet, og vi ser svært positivt på delingen av forretningsområdene. Vi regner med å kunne utvikle samarbeidet med kundene ytterligere takket være dette, sier Annika Folkesson, adm. dir. i Arvid Nilsson.

Målsetting med utviklingen for Arvid Nilsson

Målet er krystallklart: Økt vekst i Skandinavia for Arvid Nilsson gjennom en tydeliggjøring av den strategiske kursen. Arvid Nilsson skal fortsatt jobbe strategisk med salg til forhandlere innen industrien og byggesektoren.

For deg som kunde innebærer dette ingen endringer, og du vil fortsatt ha de samme kontaktpersonene som før hos Arvid Nilsson.

Dennis Samuelsson

Head of Retail Division