Nytt låssystem fra TrioVing

Nytt låssystem fra TrioVing

TrioVing lanserer i disse dager et nytt låssystem. Triton er patentert og er det sikreste låssystemet TrioVing har produsert.

Utviklingen av Triton er et resultat av de økende kravene til sikring som stilles fra myndigheter og forsikringsbransjen og i en kommentar uttaler Produktsjef Joakim Lindstrøm: - For å kunne øke sikkerheten tilstrekkelig ble en betydelig del av utviklingsarbeidet lagt i å skape en ny patentert nøkkelprofil med en spesiell sidekode. Den nye profilen gir mer enn 15 milliarder unike nøkkelkombinasjoner. Det vil med andre ord aldri finnes to like nøkler som passer forskjellige nøkkelsystemer.
- Triton har også fått forbedret angrepsbeskyttelse, dirkebeskyttelse og manipulasjonsbeskyttelse i forhold til tidligere modeller og standarder på markedet, avslutter Lindstrøm.

TrioVing Triton gir mulighet for å kombinere tre sikkerhetsnivåer i et og samme låssystem, med bruk av kun én nøkkel. Dette gir høyere sikkerhet og mer fornuftig økonomistyring, og hver bruker trenger kun én nøkkel for å ha tilgang til de dørene man skal.

Les mer om TrioVing Triton her.

Pressekontakt Kommunikasjons- og marketingavdeling