Nye hodetelefoner i serien SMS Audio™ av 50 Cent

De nye on-ear hodetelefoner STREET by 50™ med ledning blir en del av kolleksjonen SMS Audio med nye fargealternativer til dagens in-ear øretelefoner.

SMS Audio, LLC, som er den ledende hodetelefon- og tilbehørsmerkevaren fra Curtis "50 Cent" Jackson lanserer i dag STREET by 50™ on-ear hodetelefoner med ledning som et av de nyeste tilskuddene til kolleksjonen av hodetelefoner med leding, STREET by 50™. De er nå tilgjengelige i Norden og on-ear-versjonen debuterer samtidig som nye fargealternativer tilbys til den tidligere lanserte STREET by 50™ in-ear øretelefoner.

"Vi forhåndsviste noen få farger under CES i januar og publikum ble helt elleville," sier 50 Cent, administrerende direktør i SMS Audio. "Det har alltid vært et mål for meg å nå mange ulike typer fans, og de nye STREET by 50 on-ear hodetelefonene og fargealternativene er et nytt skritt i den retningen. Det er fortsatt min visjon å tilby Studio Mastered Sound i hvert produkt. "

Med integrerte profesjonelle 40 mm tilpassede drivere tilbyr de nye STREET by 50™ øretelefonene med leding lytterne høyeste kaliber av studiolydkvalitet, komplett med forbedret bass og passive støyreduserende funksjoner. Hvert hodesett er stilig og lett – uten å ofre holdbarhet – og med egenskaper som OVALFIT™ puter i mykt skinn i tillegg til en sammenleggbar hodebøyle.

STREET by 50™ on-ear hodetelefoner med ledning er tilgjengelige i Shadow Black og Ghost White og de leveres med en avtakbar ledning med treklikks mikrofon, en myk renseklut og et bæreveske med hardt skall.

De nye rosa in-ear øretelefoner STREET by 50™ blir med i samlingen som et fast fargealternativ, og det er nå også tilgjengelig i Norden.

Andre aktuelle produkter i SMS Audios produktlinje inkluderer STREET by 50™ over-ear hodetelefoner med ledning, STREET by 50™ in-ear øretelefoner og SYNC by 50™ over-ear hodetelefoner – som integrerer Kleer trådløs teknologi som lar opptil fire lyttere høre på musikk fra samme kilde.

Gjennom samarbeidet med Feeding America® vil onlinesalget av hodetelefoner i USA gjennom SMSAudio.com gi 250 måltider til amerikanske familier i nød.

STREET by 50™ on-ear-hodetelefoner med ledning er nå tilgjengelige i Norden gjennom autoriserte forhandlere til en veiledende pris på kr 1 499. Den nye fargen in-ear øretelefoner er også tilgjengelig med en veiledende pris på kr 899. Du finner mer informasjon om SMS Audio på www.SMSAudio.com og www.auroragroup.eu

Om SMS Audio, LLC:
Den førsteklasses hodetelefon- og tilbehørsmerkevaren SMS Audio, LLC er dedikert til å forbedre den måten folk opplever musikk på. SMS Audio kombinerer teknologi, funksjon og stil for å gi høyeste kaliber av lyd, komfort og mote til hvert eneste produkt. For mer forbrukerinformasjon om SMS Audio besøk www.SMSAudio.com

Merknad til redaktører: Brukeromtaler er tilgjengelige på forespørsel

For mer informasjon kontakt:
Richo Ask Jacobsen

• aurora group norge as
  • aurora group norge
  • aurora group

Aurora Group markedsfører og distribuerer en rekke kjente og attraktive merkevarer innen tilbehør for forbrukerelektronikk i Norden, med vekt på kategorier som audio/video, data, mobil og hvitevarer.

Richo A. Jacobsen Kohl

Pressekontakt Nordic PR & Marketing Manager Nordic Marketing and Public Relations +4553745800