SMS Audio Introduserer ny serie Limited Edition Colors

Seks nye farger er tilgjengelige for STREET by 50 Wired On-Ear høretelefoner.

SMS Audio, LLC, et ledende varemerke innen høretelefoner og tilbehør fra Curtis "50 Cent" Jackson, kunngjorde i dag et nytt og spennende tillegg i deres produktutvalg - en rekke limited edition-farger som bare er tilgjengelig til STREET by 50 Wired On-Ear høretelefoner. Den nye serien av hodetelefoner kommer etter den vellykkede lanseringen av en rekke limited edition-farger til høretelefonene STREET by 50 Wired Over-Ear. Nye STREET by 50 Wired On-Ear høretelefoner
er i salg for NOK 1.499,00 og er tilgjengelige i følgende høyglansmetalliske farger: marineblå, grønn, oransje, rosa, rød, og blågrønn.

Med STREET by 50 On-Ear høretelefoner kan folk ta med seg musikk når de er på farten med et sammenleggbart, kompakt design, avtakbar ledning for problemfri street-wear og transport, inkludert en bæreveske med hardt skall. Brukere kan nyte sin favorittmusikk i timevis med ultra-plysj OVALFIT-puter med minne. STREET by 50 On-Ear hodetelefonene tilbyr det beste innen studiomastret lyd, med profesjonelt innstilte 40 mm driverenheter og passiv støyreduksjon som sikrer at lytterne hører musikken som den er ment.

"SMS Audio handler om å gi tilhengerne våre de beste lydopplevelsene som overhodet mulig," sier 50 Cent, administrerende direktør i SMS Audio. "Responsen til limited edition-fargene til vår STREET by 50 Wired Over-Ear hodetelefoner snakker for seg selv – fansen vil ha muligheten til å matche hodetelefonene til sin personlige stil, og vi ønsker definitivt å sørge for å gi dem det de vil ha."

SMS Audio er et globalt varemerke innen høretelefon og tilbehør, og er dedikert til å forbedre den måten folk rundt om i verden opplever musikken på ved å kombinere teknologi, funksjon og stil for å bringe et nytt nivå av lyd, komfort og mote til hvert produkt. For å kunne levere en profesjonell
musikkopplevelse i studio-kvalitet inneholder SMS Audios produktserie STREET by 50 Wired On-Ear og Over-Ear høretelefoner, begge tilgjengelige i limited edition-farger, STREET by 50 In-Ear Wired høretelefoner, STREET by 50 Wired DJ Pro Performance høretelefoner og SYNC by 50™ Over-Ear
trådløse høretelefoner – med integrert Kleer ® trådløs oppkobling som tillater opptil fire personer å rocke til samme lydkilde.

Om SMS Audio, LLC:
Den førsteklasses hodetelefon- og tilbehørsmerkevaren SMS Audio, LLC er dedikert til å forbedre den måten folk opplever musikk på. SMS Audio kombinerer teknologi, funksjon og stil for å gi høyeste kaliber av lyd, komfort og mote til hvert eneste produkt. For mer forbrukerinformasjon om SMS Audio besøk www.SMSAudio.com.

• Kunst, kultur, underholdning

• aurora group
  • aurora group norge
  • headphones
  • høretelefoner
  • 50 cent
  • sms audio
  • street by 50
  • sync by 50
  • street høretelefoner
  • on ear høretelefoner
  • limited edition farger

Aurora Group markedsfører og distribuerer en rekke kjente og attraktive merkevarer innen tilbehør for forbrukerelektronikk i Norden, med vekt på kategorier som audio/video, data, mobil og hvitevarer.

Richo A. Jacobsen Kohl

Pressekontakt Nordic PR & Marketing Manager Nordic Marketing and Public Relations +4553745800