Avantor gir julegleder

Hver søndag i advent vil Avantor gi en juleglede til noen som trenger det. – Vi vet at mange går en tøff jul i møte, derfor har vi valgt å ha en omvendt julekalender i år, sier Øystein Thorup, administrerende direktør i Avantor.

Krigen i Europa, høye strømpriser og rentehopp har gjort at mange går en litt vanskeligere høytid i møte.

– Vi vet at mange har det tøft nå og det blir spesielt tydelig når jula nærmer seg. Denne jula vil vi derfor gi noe tilbake til de som trenger det, forteller han.

Avantors omvendte julekalender går ut på at de gir 5000 kroner til et godt formål hver søndag i advent.

– Formålet kan være alt mulig. Om du kjenner noen som hadde fortjent en ekstra hyggelig førjulsglede, vil vi høre fra deg. Spre gjerne ordet videre til venner og kjente, sier han.

Hvorfor akkurat Nydalen?

– Vi i Avantor har vært så heldige at vi har fått være med på utviklingen av denne delen av byen. Fra den besto av nesten bare industri – til at Akerselva har blitt ren og det er hyggelig å gå tur langs den. Avantor vil skape en levende bydel der folk har det bra, og vi er skikkelig Nydalen-patrioter. Derfor ønsker vi å gjøre det slik i år, forteller Thorup.

Kjenner du noen som trenger en ekstra førjulsglede? Send Avantor en e-post, destinasjonnydalen@avantor.no

• Eiendom, eiendomsforvaltning

• Oslo

Avantor utvikler ikke bare boliger og næringsbygg - vi bygger samfunn og skaper trygge og gode nabolag på en solid og bærekraftig måte. Avantor eier mer enn 250.000 kvm eiendom, og har utviklet mer enn 600 000 m2 næringslokaler. Gjennom utviklingen av Nydalen de siste 25 årene, har gammel industri blitt til et levende samfunn der unge og gamle kan bo, studere, jobbe og leve gode liv. Erfaringene derfra tar vi med oss når vi utvikler Slemmestad i Asker til en moderne kystby.

Stine Gundersen

Pressekontakt Markedssjef 930 90 978