Moderniserad eik i kombo med mesh

Moderniserad eik i kombo med mesh

NATURLIGT MATERIALETRE MØTER RUFF INDUSTRILOOK. BALLINGSLÖV NU VISER OPPTILSINE SISTE NYHETER MED DEN MODERNATE EIKLUCKAN-BISTRO I MATT LACKED HVITPIGMENTERT EIK MED EN FANTASISKTISK MESKKABINETT I SVART METAL.

Kombinasjoner av forskjellige moduler og materialer på kjøkkenet er nå et synlig element, og du får fordelen at kjøkkenet er integrert med hjemmets andre møbler. Nyheter fra Ballingslöv viser høystrømmet eikeluk sammen med de helt fantastiske aksentmøblene "What a mesh" i svartbeiset eik. Et skap med nettluker og stålben som tydelig signaliserer et designet industrielt utseende. Døren har en ramme i sort pulverlakkert aluminium og et speil av svartlakkert metall, kalt netting. Eikeluken i mattlakkert hvitpigmentert eik tilhører Bistro-serien og er 19 mm i liggende finér. Med sorte beslag og benkeplater i svart linoleum blir det utsatt at Ballingslöv stolt ønsker å vise: at de har modernisert eikeluken og gitt den en velfortjent eksklusivitet. Ikke minst i kombinasjon med nettkabinettet. Priseksempel luke 764x594 mm circa pris SEK 1 700 SEK inkl. Mva. For et nettkabinett, høyde 1123, bredde 798 mm, ca pris 9 900 kr. Lansering 1 / 6-2018.