Nyhet S45- Unik kjøkkenøy med minimalistisk og rent uttrykk!

Nyhet S45- Unik kjøkkenøy med minimalistisk og rent uttrykk!

S45ER DRØMMEKJØKKENETS NYEKONSEPTFOR KJØKKENØY DER LANGSIDENE OG KORTSIDENE MØTESIET GJÆRET HJØRNE. PÅ DENNE MÅTEN KAN MAN GJØREEN MINIMALISTISKKJØKKENØY MED EN MONOLITTISKFØLELSE. DETTE GIR ET UNIKT UTSEENDEIKKE MANGE HAR PÅ MARKEDET.

Vår løsning S45 er et system tilpasset fronten Bistro og har bortsett fra den gjærede kanten samme utforming. S45 er en ny "slutt" där fokuset ligger på kjøkkenøyas hjørne og avslutning – dette for en moderne og ren følelse.

Navnet S45 kommer av vinkelen der front og friside møtes i – 45 grader. Drømmekjøkkenet anbefaler pushfunksjon på skuffer og utkastere på dører i stedet for håndtak – dette gjør helhetsinntrykket enklere og renere. Med en tynn benkeplate flyter alle komponenter sammen på en harmonisk måte , samtidig som man fokuserer på den vakre avslutningen på øya

S45 tilbudt i de ulike fargene hvit,kremhvit,lindblomstgrønn, østersbeige,perlegrå,mørkegrå,varmgrå,peppergrå,grønngrå,mørkleblå samt nyheten for 2020 – svart. Å la møbler og innredning ”spille på lag” er som kjent en gjennomtenkt måte for å oppnå harmoni og balanse i rommet

S45 er klar for salg 3 feb 2020.