Shakerstilen - en landlig stil med minimalistisk touch

Shakerstilen - en landlig stil med minimalistisk touch

Shakerkonseptet er en fellesbetegnelse for en rekke produkter som i kombinasjon med vårt sortiment Classic skaper et eksklusivt men stilrent uttrykk. I vårt nye shakersortiment inngår tre produkter som bidrar til å skape denne stilen - en moduløy, knottelist og vitrineskap. Produktene passer perfekt med våre kjøkkenmodeller Bistro og Gastro.

Alle Shakerdetaljer passer til vårt høye skrog med god oppbevaring - kan kombineres med Classickonseptet (25 mm. tykke distanser og fremtrukket sokkel) som gir den ”plassbygde kjøkkenfølelsen”.

Kjøkkenøya i Shakerkonceptet er i massiv bøk som forsiktig settes sammen og males i noen av våre nøye utvalgte farger. Kjøkkenøya er bygget opp av benpar og to ulike moduler, en for skuffekassett med en trådglasshylle, samt en for skap.

Vitrineskapet i Shakerkonseptet er et eksklusivt skap der innsiden er like viktig som utsiden. Skroget i eikefiner er lakkert med matt hvitpigmentert lakk og frontene leveres helt uten sprosser - dette for å kunne betrakte den vakre innsiden på skapet. Den midterste hyllen i skapet er fast og i full dybde – de øvrige hyllene er flyttbare og litt grunnere. Under den faste hyllen er det gedigne trebakker - malt i samme farge som vitrinedørene.

Knottelisten tilpasses på millimeteren til hvert enkelt kjøkken og består av en MDF-plate med knotter i bøk, malt i noen av våre nøye utvalgte farger. Knottelisten er ment å plasseres over benkeplaten som avslutning til sprutbeskyttelsen – dette er med på å skape Shakerstilen. Listen finnes også uten knott – kan brukes der knotter kommer i veien for andre ting på kjøkkenet.

Produktene i Shakerkonseptet finnes i fargene hvit, kremhvit, lindblomstgrønn, østersbeige, perlegrå, mørkegrå, varmgrå, peppergrå, grønngrå, mørkeblå samt nyheten for 2020 - svart.

Shakerkonseptet kan bestilles fom. 3.februar.
Last ned bilder på Shakerkonseptet under.
Følg Drømmekjøkkenet inspirasjonsblogg på hverdagsglede-blogg.no