Beurer BF 980 Diagnostisk personvekt med WiFi: BEST I TEST L&B Home

Beurer BF 980 Diagnostisk personvekt med WiFi: BEST I TEST L&B Home

Vi er stolte av å kunne presentere BF 980 WiFi, som har blitt kåret til BEST I TEST i L&B Home.

BF 980 WiFi er vår nyeste innovasjon innen diagnostiske personvekter. Med enkel tilkobling via WiFi og Bluetooth® gir denne vekten en uovertruffen brukeropplevelse og måler ikke bare kroppsvekt, men også kroppsfett, muskelprosent, hjertefrekvens, metabolsk alder, kroppsvann og AMR/BMR.

Denne intelligente personvekten er den perfekte partneren for smarttelefonen din, som enkelt kan kobles direkte til via WiFi og Bluetooth®. Ved å koble til Beurer HealthManager-appen får du oversikt over helsestatusen din og kan enkelt følge utviklingen din over tid.

I tillegg til den smidige tilkoblingen til smarttelefonen har BF 980 også muligheten til å utføre innstillinger direkte på vekten uten appen. Dette gir deg fleksibilitet og rask tilgang til dine personlige innstillinger. Takket være utøvermodusen kan du også velge mellom 5 ulike aktivitetsnivåer for å sikre at målingene er tilpasset din spesifikke livsstil.

Her er noen av høydepunktene i BF 980 Diagnostic Personal Scale:

- Enkel tilkobling til smarttelefonen din via både WiFi og Bluetooth®.

- Beregner og viser kroppsvekt, kroppsfett, muskelprosent og hjertefrekvens for en omfattende helsemåling.

- Gir informasjon om metabolsk alder, kroppsvann og AMR/BMR for å gi deg en bedre forståelse av helsen din.

- Fungerer sømløst med Beurer HealthManager-appen for å gi deg en oversiktlig rapport om helsestatusen din.

- Gjør det mulig å foreta innstillinger direkte på vekten uten appen, slik at du raskt og enkelt får tilgang til dine personlige innstillinger.

- Idrettsutøvermodus gir tilpassede målinger basert på ditt spesifikke aktivitetsnivå.

- 8 brukerminner som gjør det enkelt å dele vekten med hele familien eller treningsgruppen.

- Stor kapasitet for både små og store brukere.

Med den diagnostiske personvekten BF 980 Diagnostic Personal Scale med WiFi tar Beurer enda et skritt fremover når det gjelder å tilby kundene våre innovative produkter av høy kvalitet. Vi streber alltid etter å levere produkter som gir en eksepsjonell brukeropplevelse og hjelper kundene våre med å ta kontroll over egen helse og velvære.

BF 980 Diagnostic Personal Scale med WiFi revolusjonerer måten vi måler helsen vår på. Med enkel tilkobling og omfattende målinger er denne vekten en flott følgesvenn for den moderne og helsebevisste personen.

Velkommen til en fremtid der du kan overvåke helsen din på en enkel og nøyaktig måte. BF 980 Diagnostisk personvekt med WiFi er nøkkelen til å nå dine helsemål og oppnå den beste versjonen av deg selv.

Magnus Hartzell

Pressekontakt Presskontakt 0704711631

Alt for helse og velvære

Spesialist for helse og velvære. Vi vil at du skal føle deg bra!

Vi tilbyr et utvalg på mer enn 500 produkter, og siden 1919 har vi levert produkter for helse og velvære.

Fra medisinske produkter som er spesialisert på forebygging og diagnose, til vekt- og diagnostiske produkter, samt terapiapparater og massasjeapparater fra velværekategorien, til vårt aktive utvalg, bestående av aktivitetssensorer og pulsmålere, kan du finne alt som utgjør en moderne og sunn livsstil. I skjønnhets- og babypleieavdelingene kan du også finne profesjonelle produkter for å støtte ditt daglige liv. Ved å kontinuerlig tilpasse oss nye trender og ta hensyn til våre kunders behov, tilbyr vi et komplett utvalg av produkter, fra innstegsmodeller til avanserte produkter. Derfor samarbeider vi med førsteklasses institutter, partnere og rådgivere!

La deg inspirere av våre nye produkter og nyt den rene livsgleden med Beurer!

Beurer (Wellectronics AB)
HAMNGATAN 11 B