Beurer MenCare

Beurer MenCare - Profesjonell styling av hår og skjegg

Skjegg og hår: alt må tas vare på!

Beurer MenCare-serien utstyrer menn med de riktige verktøyene for jobben. Serien består av totalt fem produkter som alle har høy kvalitet og design, og du finner det du trenger for å holde skjegg og hår perfekt stylet og kroppshår nøyaktig trimmet etter dine preferanser.

MN2X presisjonstrimmer:

Den batteridrevne MN2X Precision Trimmer er beregnet på trimming og forming av øyenbryn samt hår i nesebor og ører. Tilbehøret for nese- og ørehår fjerner skånsomt uønsket hår, og minibladet med ekstra kamfeste (3/6 mm) er perfekt for klipping og trimming av øyenbryn. Presisjonstrimmeren er sprutsikker (IPX4) og leveres med batteri, praktisk oppbevaringspose, to beskyttelseshetter og en rengjøringsbørste.

MN4X skjeggtrimmer:

Smart, velstelt skjegg er trendy - MN4X får det i form raskt og profesjonelt. Utstyrt med et høykvalitets titanbelagt blad i rustfritt stål er dette apparatet det du trenger for å perfeksjonere din individuelle skjeggstyling. Til sammen 12 klippelengder kan stilles inn ved hjelp av 2 lengdejusterbare kamtilsatser (3-7 og 8-12 mm) samt totrinns finjustering (0,8 og 1,2 mm). Apparatet kan brukes i batteri- eller nettdriftsmodus. Det kraftige litium-ion-batteriet er fulladet på 90 minutter og gir like lang barberingstid. Enheten kan vaskes for hygienisk rengjøring. Lade- og batteristatus vises på LED-displayet. Inkludert i leveransen: oppbevaringspose, olje til barberbladet, rengjøringsbørste og USB-ladekabel.

MN5X hårklipper:

Takket være det brede, vaskbare bladet i rustfritt stål gir MN5X Hair Clipper rask og effektiv hårklipping. Den har 10 lengdeinnstillinger med 6 kamtilbehør (3, 6, 10, 16, 19 og 25 mm) pluss finjustering i fire trinn (0,6; 1,2; 1,8; 2,4 mm), samt ekstra lang batterilevetid på fire og en halv time etter en ladetid på tre timer. Apparatet kan brukes både på batteri og på strømnettet. Enheten har også en reiselås for å forhindre utilsiktet aktivering på farten. Symbolene for lading, batteri og reiselås vises på LED-displayet. MN5X leveres med en oppbevaringspose, olje til bladet, en rengjøringsbørste og en USB-C-ladekabel.

MN8X barbermaskin:

Få silkemyk hud med MN8X Rotary Shaver og dens 360° Flex barberhode. De tre barberhodene tilpasser seg ansiktets konturer for å sikre en grundig og skånsom barbering. Magnetisk feste gjør det svært enkelt å ta av barberhodet. Med det medfølgende presisjonstrimmertilbehøret kan du også utføre presist "finarbeid" for plettfri skjeggstyling. Apparatet er vanntett (IPX7) og kan til og med brukes i dusjen eller badekaret. Den har også en reiselås. Det kraftige litium-ion-batteriet gir 60 minutters barberingstid og lades opp på 90 minutter. Hurtigladefunksjonen er en svært praktisk funksjon som gir MN8X ti minutters driftstid etter bare fem minutters lading. LED-displayet viser symboler for lading, batteri, kjørelås og vedlikehold. Leveransen omfatter en lade- og oppbevaringsstasjon, beskyttelseshette, rengjøringsbørste og USB-C-ladekabel med adapter.

MN9X Multigroomer:

MN9X Multigroomer dekker dine behov for hårklipp fra topp til tå! Denne allrounderen har fem høykvalitets tilbehør i rustfritt stål med utmerket hudkompatibilitet for bruk over hele kroppen: skjeggtrimmer, hårklipper, nese- og ørehårklipper, kroppstrimmer og presisjonstrimmer. 10 justerbare klippelengder er tilgjengelige for skjeggtrimmertilbehøret (3-7 og 8-12 mm) og 4 klippelengder for hårklipptilbehøret (3, 6, 9, 12 mm), inkludert totrinns finjustering (0,8 og 1,2 mm). Multigroomeren er vanntett (IPX7) og derfor egnet for bruk i dusj og badekar. En ladetid på 90 minutter muliggjør 90 minutters barbering. Lade- og batteristatus vises på LED-displayet. Enheten leveres i et praktisk etui som inneholder olje til barberbladet, en rengjøringsbørste og en USB-ladekabel.

Magnus Hartzell

Pressekontakt Presskontakt 0704711631

Alt for helse og velvære

Spesialist for helse og velvære. Vi vil at du skal føle deg bra!

Vi tilbyr et utvalg på mer enn 500 produkter, og siden 1919 har vi levert produkter for helse og velvære.

Fra medisinske produkter som er spesialisert på forebygging og diagnose, til vekt- og diagnostiske produkter, samt terapiapparater og massasjeapparater fra velværekategorien, til vårt aktive utvalg, bestående av aktivitetssensorer og pulsmålere, kan du finne alt som utgjør en moderne og sunn livsstil. I skjønnhets- og babypleieavdelingene kan du også finne profesjonelle produkter for å støtte ditt daglige liv. Ved å kontinuerlig tilpasse oss nye trender og ta hensyn til våre kunders behov, tilbyr vi et komplett utvalg av produkter, fra innstegsmodeller til avanserte produkter. Derfor samarbeider vi med førsteklasses institutter, partnere og rådgivere!

La deg inspirere av våre nye produkter og nyt den rene livsgleden med Beurer!

Beurer (Wellectronics AB)
HAMNGATAN 11 B