Bilia Gjøvik inviterer til hjulskiftdager

20. og 22. april arrangeres det igjen hjulskiftdager hos Bilia Gjøvik. Inntektene fra hjulskiftdagene går til Raufoss & Gjøvik Sykkelklubb.

Torsdag ønsker de velkommen fra kl. 15-20, og lørdag fra kl. 09-15. Det er ingen timebestilling, så man kan komme innom akkurat når det passer. Hjulskift koster 300 kroner.

Raufoss & Gjøvik Sykkelklubb er kjent for sitt fantastiske arbeid med å rekruttere syklister, samt deres tilbud til både mosjonister og aktive. Under hjulskiftdagene vil det være mange gode tilbud i butikken. I tillegg fyres grillen opp og man får mulighet til å få utført en gratis vårsjekk av sykkelen sin.

Raufoss & Gjøvik Sykkelklubb var også samarbeidspartner under hjulskiftdagene til Bilia Gjøvik høsten 2016. Dette resulterte i 91 hjulskift og sykkelklubben fikk dermed overrakt 21.840 kroner.

Jo flere hjulskift, desto mer penger til Raufoss & Gjøvik Sykkelklubb. Velkommen innom!

*Mva. 60,-. Sykkelklubben får 240,-.

• sykkelklubb
  • raufoss