Bilia Gol inviterer til hjulskiftdager

20. og 22. april arrangeres det igjen hjulskiftdager hos Bilia Gol. Inntektene fra hjulskiftdagene går til Gol og Hemsedal Røde Kors.

Torsdag ønsker de velkommen fra kl. 14-19, og lørdag fra kl. 10-15. Det er ingen timebestilling, så man kan komme innom akkurat når det passer. Hjulskift koster 300 kroner.

Gol og Hemsedal Røde Kors er en frivillig organisasjon som bistår lokalsamfunnet med personell og redningsmateriell når en krise inntreffer, samt frivillig arbeid som nattvandring, besøkstjeneste, krise- og omsorgsgruppe. Under hjulskiftdagene stiller de med stand og forteller om sitt virke samt demonstrerer bruk av bl.a. hjertestarter.

Gol og Hemsedal Røde Kors var også samarbeidspartner under hjulskiftdagene til Bilia Gol høsten 2016. Dette resulterte i 47 hjulskift og de fikk dermed overrakt 11.280 kroner.

Jo flere hjulskift, desto mer penger til Gol og Hemsedal Røde Kors. Velkommen innom!

*Mva. 60,-. Gol og Hemsedal Røde Kors får 240,-.

• gol
  • røde kors