Bilia Jessheim inviterer til hjulskiftdager

20. og 22. april arrangeres det igjen hjulskiftdager hos Bilia Jessheim. Inntektene fra hjulskiftdagene går til Ressursnettverk for Barn og Unge.

Torsdag ønsker de velkommen fra kl. 16.30-20.00, og lørdag fra kl. 10.00-15.00. Det er ingen timebestilling, så man kan komme innom akkurat når det passer. Hjulskift koster 300 kroner.

Ressursnettverk for Barn og Unge er organisert som en del av Gjerdrum IL og jobber med å skaffe ressurser til barn og unge som enten faller igjennom eller trenger bistand for å komme seg inn i felleskap eller fritidsaktiviteter. Gjennom RBU kan de unge få dekket det de trenger, som for eksempel idrettsutstyr, kontingenter, pc eller sangtimer. I tillegg arrangerer RBU i samarbeid med Gjerdrum kommune gratis aktivitetsuker for barn i skoleferiene. Nettverket drives på frivillig basis som en integrert del av idrettslaget.

Under hjulskiftdagene blir det servering av grillmat til store og små. På lørdag kan man få med seg Volvo veteranbiltreff. Meguiars vil være på plass med tips og råd om bilpleie, samt ekstra gode tilbud.

Jo flere hjulskift, desto mer penger til Ressursnettverk for Barn og Unge. Velkommen innom!

*Mva. 60,-. RBU får 240,-.

• Tjeneste, rådgivning, service

• ressursnettverk for barn og unge
  • jessheim
  • volvo
  • sommerdekk
  • hjulskift
  • dekkskift
  • bilia

• Akershus

Bilia har i dag over 100 bilanlegg i Norge, Sverige, Belgia, Luxembourg og Tyskland. Vår forretningsidé er å tilby bilsalg, service og tilleggstjenester som gir merverdi for våre kunder. Vi fokuserer på kunden i alt vi gjør og satser på å ha de mest fornøyde kundene i bransjen.

I Norge er vi etablert på Østlandet. På samtlige markeder tilbys bilsalg, finansiering, forsikring, service og dekk, tilbehør og reservedelssalg.