Hjulskiftdager hos Bilia

Vi i Bilia har i en årrekke invitert våre kunder til hjulskiftdager, hvor man har fått byttet om hjulene sine for en rimelig penge. Våren 2016 endret vi litt på hjulskiftkampanjen, da vi besluttet at alle inntekter fra hjulskiftdagene skulle gis til en lokal organisasjon, idrettslag eller forening.Torsdag 19. og lørdag 21. oktober arrangeres det nok en gang hjulskiftdager hos våre forhandlere. Man er da velkommen innom for å skifte til vinterhjul for kun 300,-.

Det er plassjef ved den enkelte avdeling som har ansvaret for å finne en organisasjon man ønsker å støtte. Den valgte samarbeidspartneren får mulighet til å promotere seg med stand på de aktuelle dagene kampanjen gjelder, og vil sammen med våre ansatte sørge for at kundene får en ekstra hyggelig opplevelse mens vi skifter hjul på bilen deres. Det legges opp til enkel servering og aktiviteter for store og små. Underholdning kan også forekomme. Her er oversikt over hvem som vil motta inntektene, og ved å klikke på de ulike forhandlerne finnes det mer informasjon om hva som vil skje hos dem disse to dagene.

Vi har i høst gjort om vår avdeling på Høvik til et autorisert BMW-verksted, og skal for første gang arrangere hjulskiftdager også her. Vi ser frem til å samarbeide med Redningsselskapet og håper på fullt trykk på verkstedet sånn at Redningsselskapet får mest mulig penger til å fortsette sitt viktige arbeid.

I våres ble det utført totalt 1.514 hjulskift på de to kampanjedagene. Dette genererte 363.360 kroner til gode formål. Siden våren 2016 har vi hatt en fin og jevn økning i antall utførte hjulskift, og vi håper og tror det vil settes ny rekord også nå i oktober!

• vinterdekk