Daniel Wellington, endelig hos Bjørklund smykker og klokker.

Som en av Norges største leverandører av smykker og klokker har Bjørklund gleden av å meddele at det svenske merket Daniel Wellington har blitt en del av klokkeporteføljen denne våren. Merket utfyller Bjørklund sitt varesortiment med sin klassiske stil.

Daniel Wellington-klokken er passende til enhver anledning. Uansett om du skal i et selskap med skjorte og slips, om du spiller en omgang tennis eller bare koser deg en solfylt dag på stranden, er Daniel Wellington en god følgesvenn.

Utseendet på klokkene er klassisk og minimalistisk, uten for mange funksjoner. Urskiven er tynn, raffinert og helt perfekt rund. Daniel Wellington er kanskje mest kjent for sine karakteristiske, fargesterke, stripete remmer. Disse remmene er inspirert av den britiske marinens «Nato Straps» som dykkerne brukte utenpå våtdraktene sine. NATO-remmene gir en sporty kontrast til en pyntet stil.Daniel Wellington har også lær-remmer laget av ekte skinn og er tilgjengelig i en rekke elegante nyanser av brunt og svart, med en sølv- eller roseforgylt spenne. Alle reimene kan byttes ut for å variere utseendet på klokken etter humør.

Vi synes den tradisjonelle og likevel rene designen passer perfekt sammen med både den fargerike NATO-remmen og den elegante lær-remmen, og tror at denne kombinasjonen vil appellere til nesten alle med sans for klassisk og tidløs design.

- Vi er stolte av å kunne presentere dette populære merket i så mange av våre butikker. Det styrker vår possisjon som førstevalget innen klokker og smykker. Sier administrerende direktør Tore Hov.

Alle urskivene er spesielt designet og utviklet slik at de passer perfekt både med de tynne NATO-remmene og lær-remmene. Siden alle remmene kan skiftes ut, kan du variere med en ny klokke hver dag i uken, om du skulle ønske det.

Kolleksjonen består av 3 ulike design linjer:
CLASSIC: Velg mellom rosébelagt stål, eller sølvfarget stål med hvit ultratynn urskive.
40mm og 36mm urkasse. Veil fra 1 299,-

DRAPPER: Velg mellom rosébelagt stål, eller sølvfarget stål med hvit urskive. 34mm urkasse med romertall og datovisning. Veil fra 2 299,-

CLASSY: Dette er den mer feminine design linjen, prydet med swarovski krystaller på urskiven.
Velg mellom rosébelagt stål, eller sølvfarget stål med hvit urskive. 34mm og 26mm urkasse. Veil fra 1 299,-

Kolleksjonen er allerede å finne i rundt halvparten av Bjørklund-butikkene landet over.

• classic
  • classy