Bjørklund - endelig på Norges mest besøkte senter Oslo City

I dag, torsdag 16. januar kl 10.00, åpner Bjørklund klokker og smykker butikk nr. 74 på Oslo City – norges mest trafikkerte kjøpesenter. Butikken er blitt designet etter det nyeste konseptet og vil ha et vareutvalg med klokker og smykker som passer alle, uansett størrelse på lommeboken. – Vi gleder oss stort til å vise nye og gamle kunder det som skal bli Norges fineste Bjørklundbutikk, sier butikksjef og eier Tove Dalen.

På åpningsfesten i dag torsdag 16. januar blir det stor fest med kaker, hvor en heldig kakefestdeltaker vil bli et diamantsmykke i hvitt gull rikere. Hos oss fortjener alle å skinne, men denne dagen gir vi bort smykker til 9 heldige vinnere som får skinne litt ekstra. I tillegg kan man vente seg ekstra gode tilbud på både diamanter, gull, sølv og klokker. - Dette er en åpningsfest verd å få med seg, sier Tove.

Bjørklund i vekst
Bjørklund er i sterk vekst, og har i løpet av ett år åpnet 10 butikker på kjøpesentre i Norge. Og veksten ser ikke ut til å stoppe. Kjeden har flere åpninger i sikte for 2014, og gleder seg til det nye året med nye muligheter. Vi har lenge hatt et ønske om å etablere butikk på Oslo City, og er vi meget glad for at ønsket er blitt til virkelighet. Vi har stor tro på at Bjørklundkonseptet vil fungere meget godt på et senter som Oslo City. Med Norges største smykke- og klokkekjede, i Norges mest besøkte kjøpesenter, regner vi med å gå for gull, sier administrerende direktør Kai Gustav Piene.

Bjørklund – foretrukket av folk flest
Bjørklund har 80 % kjennskap på landsbasis, og over 90 % i de største byene (Forbruker og Media 2009). En undersøkelse foretatt av Respons Analyse (feb. 2010) konstaterte også at Bjørklund er den
aktøren i bransjen som flest foretrekker å handle i.

Vi er stolte av resultatene i disse undersøkelsene. Vårt mål har alltid vært å være den mest foretrukne aktør i vår bransje, og vi tror at kombinasjonen av god beliggenhet og stort varetrykk i klokker og smykker til folk flest, er med på å gjøre oss til det, sier administrerende direktør Kai Gustav Piene..

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:
Tove Dalen, mobil: 924 12 419

(Bilde er tatt fra Bjørklund Vinterbro)

• Entreprenørskap

• kjøpesenter
  • norges største kjøpesenter
  • norges største
  • ny butikk
  • oslo city
  • butikk
  • Bjørklund
  • gull
  • klokker

Bjørklund er med sine 74 butikker Norges største kombinasjonskjede innenfor klokker og smykker. Gjennom snart 22 år har vi i Bjørklundkjeden hatt et mål om å være den mest forbrukervennlige, mest troverdige og mest tilgjengelige smykke- og klokkekjeden i Norge. Vi skal være for folk flest og har derfor et stort utvalg av kjente merkevarer innenfor klokker og smykker til gode priser.

Kai Gustav Piene

Adm.dir 90791516