De beste kuppene på sommersalget ☀️⚓

At det alltid finnes salg om sommeren er noe alle vet. Nå er sommersalget i gang hos Bjørklund. Her er en liten guide som hjelper deg å finne de beste tilbudene vi har å by på. Smykker og klokker er en fin investering i minner som vil vare. Og husk, det lønner seg å ikke vente for lenge, de fineste varene går først.

Bokstavsmykker
Personlige smykker er trendy. Og hva er vel med personlig enn en bokstav du har et spesielt forhold til? Velg mellom bokstavsmykker i gull og sølv. Vil du ha din egen bokstav, eller barnas kanskje? Se utvalget her.

Klokkekupp
Vi rydder plass til nyhetene og tømmer oss for freshe modeller fra blant annet Gant og Triwa. Gant Time byr på elegante og klassiske klokker som passer de fleste. Uansett hvilken klokke du velger er konseptet alltid det samme, god kvalitet og et tidsriktig design. Triwa er det Stockholmsbaserte trendbrandet kjent for sine minimalistiske klokker med tøffe detaljer. Se utvalget her.

Maritim trend

Armbåndene fra Tom Hope er perfekt sommertilbehør. Tom Hope er kjent for sine bommulls-armbånd med anker, som gir en maritim look. Armbåndet brukes av både menn og kvinner inspirert av det maritime og klassiske. Designet er tidløst og sporty, men samtidig sofistikert. Velg mellom flere fine fargekombinasjoner.

Til skolestarteren
Vær tidlig ute og spar litt penger på klokke til skolestarteren. Utvalget ute i butikkene vil variere noe.

Tøff og maskulin
Skal du kjøpe en gave til en barsk fyr. Gå for en tøff Police klokke. Police er uttrykksfulle når det gjelder design og farger, noe som gir et tøft og trendy utseende. Velg mellom ulike modeller med kule detaljer. Se utvalget her.

Trendy godbiter fra A&C
Nå har vi satt ned alle varene fra Arts & Crafts, så her kan du virkelig gjøre et kupp. Det bare å la seg rive med og hamstre inn så man har til venninnegaver og vertinnegaver ut over høsten. A&C sine smykker reflekterer en avslappet eleganse. Smykkene designes i Norge, hvor alle deler blir tegnet helt ned til minste detalj. Alle produktene er laget med allergivennlige og bærekraftige materialer. Smykkene detaljeres med krystallsteiner, håndkuttet og polert glass, ekte stein som f.eks. rosenkvart - eller rekonstruerte stein. Disse produktene er ikke tilgjengelig for handel via nettsiden vår. Men du kan se lagerbeholdning på butikkene våre og reservere varen i din nærmeste Bjørklund butikk.

• arts & crafts
  • a&c
  • triwa
  • tom hope
  • club time
  • gant
  • gjør et kupp
  • skolestart
  • sølv
  • gull
  • klokker
  • bjørklund
  • salg

Noen av merkene du finner i våre butikker er: By Olea of Norway, Blossom Copenhagen, ByBiehl, Ideal of Sweden, Dima, Arts & Crafts, Magi, Felix og Duette.