Det er ikke størrelsen det kommer an på!

Når det kommer til gaver er det ofte de små pakkene fra gullsmeden som blir satt mest pris på hos damene. Så da er det altså ikke størrelsen det kommer an på. 14. februar er det Valentine`s day. En dag som stadig får større plass i Norge. Valentine`s er en fin anledning til å skjemme bort kjæresten, og en gave fra gullsmeden er en gave som varer når blomstene har visnet og middagen er fortært.

Men hva ønsker hun seg?
Bjørklund selger tradisjonen tro mye hjerter til Valentine`s. Det mest solgte hjertesmykket er et sølvhjerte med cubic zirkonia til kr 298,- Vi har også gavesett i sølv med sjokolade til under 500 kr. Eller kanskje du er på jakt etter et diamantsmykke med hjertesjokolader til kr 998,- Velg mellom 9 karat/375 hvitt eller gult gull.

Andre fine gavetips er diamantøredobber eller øredobber med glitrende swarovski cubic zirkonia.
På vår bestselgerliste ruver også disse populære gullsmykkene med graveringsplate. Gravering av en bokstav koster kr 100,- Mange av våre butikker graverer selv på 48 timer. Ellers har vi et stort utvalg klokker. Minimalisme og litt nettere ur fine stikkord for klokkemoten til henne denne våren. Nyheten Svalan fra Triwa er en fin og vårlig modell. Liker hun gullfarget er denne mesh klokken fra Skagen en sikker vinner. Ellers er denne klassiske og nette klokken fra Gant også en av våre bestselgere.

Er du heller på jakt etter en klokke med skinnreim kan du velge blant de mange fine modellene fra Mockberg. Petite-variantene har en urskive på 28 mm og koster 1199,- Mens originalen med skinnreim har en urskive på 34 mm koster 1499,-

Skal du fri?
Det er mange som frir på valentine`s. Vi har et stort utvalg eksklusive diamantringer som egner seg ypperlig til dette formålet.

DIMA-kolleksjonen er utviklet i samarbeid med Bjørklund sine egne erfarne gullsmeder. De forteller at kolleksjonen består av flotte produkter med høykvalitetsdiamanter. DIMA-kolleksjonen er svært konkurransedyktige på pris. Ikke alle vet at en alliansering er konstruert slik at man kan bygge på og sette inn flere diamanter etter hvert som anledningene byr seg.
Ved kjøp av en DIMA-ring hos Bjørklund får du et gavekort på gratis puss og polering etter ett års bruk. Det er viktig å ta vare på smykkene sine så de kan vare evig, og glitre like mye som de gjorde da de var nye!

Skal dere gifte dere?
Nå får du halv pris på den rimeligste ringen ved kjøp av et sett gifteringer.
Tilbudet varer til og med 14. februar. 2018
Visste du at dere kan designe deres egne unike gifteringer hos Bjørklund?

Kom innom butikken og oppdag alle mulighetene. Dere velger selv materiale, overflate, bredde, om ringen skal prydes med diamanter osv... Design et sett gifteringer som passer til dere. Se litt av utvalget her.

• 14. feburar
  • diamanter
  • valentine`s
  • morsdag
  • gavetips
  • gaver
  • gullsmed
  • klokke
  • smykke

Med over 90 butikker over hele landet er vi tilgjengelige for de fleste. Ikke minst fordi våre butikker ligger der hvor folk flest ferdes, i kjøpesentrene.

Vareutvalget i Bjørklund-butikkene er et direkte svar på hva kundene våre har fortalt at de vil ha. Utvalget av klokker omfatter kjente kvalitetsmerker og moteklokker som: Mockberg, Triwa, Skagen, Gant, Police, Nixon, Casio, Citizen, Seiko, Club, Gul, Inex, Mango, Daniel Wellington og Swiss Military Hanowa.

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Frost, A&C, Magi, Felix og Duette.