​Lekker sommerkolleksjon fra GANT TIME

Vår/Sommer 2018 kolleksjonen til GANT time hyller skjønnheten av det enkle og minimalistiske. Nøkkelelementene er hentet fra GANTs amerikanske sportsklær, og kombinerer klassiske farger og materialer. Østkystens røtter og lidenskap for sportsklær skinner gjennom i klokkenes moderne og oppdaterte uttrykk. La oss ta deg gjennom alle nyhetene en for en. Her er det mye fint å velge i.

Asheville
Asheville tar deg til østkysten eller West Coast-strendene i sann GANT-stil. Den er slank og klassisk av natur med urkasse i rustfritt stål, og lærrem i sort eller konjakkfarget med matchende søm.

Asheville har enten koksgrå, blå eller hvit urskive med minimalistiske timemarkører og kronograf med multifunksjoner for de aktive dagene. Prisen for Asheville er 2198,-

Bradford
Gjør deg klar til sommeren med Bradford fra GANT. Klokken har et sportslig, men sofistikert uttrykk med en urskive på 43 mm i diameter.
Den velutstyrte urskiven inkluderer en kronograf, slik at din indre idrettsutøver kan komme frem i deg. Det er imidlertid de små detaljene som utgjør de store forskjellene på dette uret. Klokken har konjakkfarget eller sort lærrem med sin karakteristiske taulignende søm. Et design som er en fryd for øyet. Prisen på klokken er fra 2398,-

Logan
Sømløs overgang til sommer med GANT Logan. Dette er en ren og minimalistisk klokke til henne i ekte GANT stil. Meshlenken er smal og nett, og står fint i stil med urskiven som er på 35 mm. Denne kombinasjonen gir uret en klassisk og elegant form. Urskiven er prydet med diskret timemarkører som igjen speiler det minimalistiske ved klokken. Velg mellom sølv eller gullfarget urskive og lenke.

Den pustende mesh-lenken er stilig, sporty og komfortabel. Dette er en klokke som passer til alt fra hverdag til fest uavhengig av kleskode.
GANT Logan får du fra 1398,-

Nashville
GANT Nashville bringer europeisk stil til en klokke som du vil like sesong etter sesong.

Nyheten som føyer seg inn i Nashville familien har omdefinert den klassiske stilen med en sort urskive og en robust stållenke. Klokken er utformet for den aktive mannen, med en vanntetthet opp til 50 meter.

GANT Nashville er allsidig nok til å komplimentere garderoben din, enten du er casual eller pent kledd da uret spiller på lag med både det elegante og det sporty. Prisen på klokken er 1798,-

Sarasota
GANT Sarasota er en hyllest til kvinnen. Dette er et nett og lekkert ur med ton i ton gull eller sølvfarger med et rent og enkelt design. Den ene modellen skiller seg ut med en deilig havblå urskive. Sarasota passer til hele hennes standard kles-garderobe. Urskiven er nett med sine 35 mm og klokkene kommer i mesh-reim og lenke. Klokken har et preppy og sofistikert uttrykk, og koster fra kr 1298,-

Waldorf Lady
Waldorf Lady er en moderne klokke til henne med et tidløst designsom passer like godt på kontoret som på stranden. Med sine enkle, sofistikerte linjer har klokken skinnreim og en urskive på 36 mm. Velg mellom sort, blå eller brun skinnreim med fine sømmer på reimen. Klokken koster fra 1398,-

Uansett hvilken klokke du velger er konseptet alltid det samme når du velger en GANT klokke. Da får du alltid god kvalitet og et tidsriktig design. Du kjøper en stolt amerikansk merkevare som komplimenterer det meste. GANT klokker passer både til fest, jobb og hverdags - en uavhengig klassiker! Kom innom en Bjørklund butikk eller se hele utvalget på nett.

• gullsmed
  • waldorf lady
  • urmaker
  • klokke
  • sarasota
  • asheville
  • nashville
  • bradford
  • logan
  • sommerkolleksjon
  • klokker
  • gant time
  • gant

Med ca 90 butikker over hele landet er vi tilgjengelige for de fleste. Ikke minst fordi våre butikker ligger der hvor folk flest ferdes, i kjøpesentrene.

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima,  Frost, Arts & Crafts, Magi, Tom Hope, IdealOfSweden, Felix og Duette.