Maritime favoritter fra Tom Hope!

Tom Hope ble grunnlagt i 2013 i Sverige, og har siden starten vært et raskt voksende merke, som har blitt meget godt tatt imot i sosiale medier. Ifølge gründer Tomaj Sangchi er unisex-designet mye av grunnen til suksessen.

Tom Hope er armbånd til menn og kvinner inspirert av det maritime og klassiske. Designet er tidløst og sporty, men samtidig sofistikert. Som grunnleggerne av Tom Hope selv sier: "We believe that great design is timeless, has no gender, and is simple yet sophisticated". De aller fleste har et forhold til signatursymbolet anker, og det er det som gjør designet til Tom Hope så genialt tidløst. Alle produkter er håndlaget av materialer fra båtbutikker.

Armbåndene kommer i flere forskjellige fargekombinasjoner til både dame og herre, med veiledende priser fra kr 398,-

"Kundene som kjøper armbåndene er begge kjønn i alle aldre. Ofte kommer det par innom som ønsker armbånd til begge, eller den ene parten kjøper til den andre i gave. Tom Hope er en perfekt gave å gi bort. Ankeret står for håp og gir en ekstra verdi til tanken bak. Jeg tror det store utvalget av fargekombinasjoner og metaller gjør at alle finner noe som passer for dem" sier Marte Henriksen, butikkleder i Bjørklund Lifestyle.

Motebildet denne sommeren er generelt inspirert av det maritime. Vi ser innslag av både anker og båt-tau hvor enn vi snur oss. Så det er ingen tvil om at favorittene fra Tom Hope passer godt inn i vår tids trendbilde.

Nå har også Tom Hope kommet med elegante armringer. Her kan du velge mellom blå, turkis eller rosa sirkel med anker på. Veiledende pris 448,-

Tom Hope finner du i utvalgte Bjørklund butikker og på nett.

• armcandy
  • armring
  • armbånd
  • svensk design
  • håndlaget
  • anker
  • tom hope

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Tom Hope, Frost, Arts & Crafts, Magi, Felix og Duette.