Motearmbånd til de tøffeste gutta!

Det har vært en enorm interesse for våre «Shamballa» inspirerte armbånd fra Dråpe, og vi har registrert at mange gutter og menn også viser stor interesse for disse moteriktige armbåndene.  Ikke rart når musikkikoner som Justin Bieber, P. Diddy og David Guetta, gang på gang avbildes i tabloidaviser og moteblader med det trendy Shamaballa armbåndet rundt armen.

Men du trenger ikke være hverken hotell kongen - Petter Stordalen eller Hollywood kjendis for å få et slikt trendy uttrykk.  Felix - Shiny things for men lanserer nå 2 spreke «Shamballa» inspirerte armbånd til gutta!  De er tøffe, maskuline, og fulle av hematitt og stål til kun 298,- det blir faktisk ikke tøffere en det.

I første kvartal i år kommer Felix med en splitter ny katalog full av nyheter for de aller tøffeste gutta. Men allerede nå gir vi deg en liten smakebit på to av nyhetene som «brennhet» i dagens motebilde.

Felix produkter finner du i alle våre 67 Bjørklund-butikker, og på www.bjorklund.no.

Alle stålprodukter fra Felix kan graveres. Hva med å gjøre smykket helt unik med en personlig tekst, dine initialer, eller ditt favorittsitat? Vi gir deg mulighetene!

• felix
  • stål nyheter
  • nyheter
  • smykker til gutta
  • til gutta
  • skinn armbånd
  • lær armbånd
  • skinn
  • stål
  • gutta
  • mote
  • herresmykker
  • shamballa
  • Bjørklund
  • armbånd

Bjørklund er med sine 67 butikker Norges største kombinasjonskjede innenfor klokker og smykker. Gjennom 20 år har vi i Bjørklundkjeden hatt et mål om å være den mest forbrukervennlige, mest troverdige og mest tilgjengelige smykke- og klokkekjeden i Norge. Vi skal være for folk flest og har derfor et stort utvalg av kjente merkevarer innenfor klokker og smykker til gode priser.