Stressfri shopping

Visste du at du nå kan reserverer varer i butikk via nettsiden til Bjørklund, og hente varene dine etter bare to timer? (innenfor butikkens åpningstid). Kan du tenke deg mer behagelig shopping?

Har du noen gang opplevd at du sitter på jobb og kommer på noe du har glemt? Som at du for eksempel har glemt å kjøpe gave til en bursdag du skal i senere samme dag, eller at du rett og slett har glemt bryllupsdagen. Det er en guffen følelse. Eller sitter du kanskje og tenker på den fine klokken du ønsket deg, men ikke fikk til jul? Nå kan du enkelt reservere varene du ønsker på nett hos www.bjorklund.no og hente varene etter kun to timer.

I desember startet vi med tjenesten vi kaller «Klikk & hent». Noe som betyr stressfri shopping.
I teorien kan du derfor sitte hvor som helst, og legge inn bestilling på det du skal handle.
Du mottar en SMS innen to timer med en bekreftelse om at din vare ligger klar til henting i butikk. Butikken holder av varen til deg i 72 timer etter du har fått SMS. Betalingen gjør du i butikk når du henter varene dine. Det vil si at dersom du av ulike årsaker skulle ombestemme deg, så slipper du selvsagt å betale for varen.

Foreløpig er det kun 50 av 91 butikker som vi tilbyr Klikk og Hent for. Dette er fordi vi ønsket å starte med noen utvalgte butikker i første omgang, for å se an entusiasmen og behovet hos våre kunder. Det viste seg at dette var svært populært, så med tiden vil resten av våre butikker også kunne være med på denne tjenesten. Det vi gleder vi oss stort til å kunne tilby!

Prøv Klikk & Hent i dag.

• gullsmed
  • klokke
  • smykke
  • fraktfritt
  • kjøpesenter
  • hente i butikk
  • online
  • klikk og hent
  • handle på nett
  • stressfri shopping

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Frost, A&C, Magi, Felix og Duette.