Tohundreogåttifemtusen takk!

I desember solgte Bjørklund vennskapsarmbånd. Inntektene fra hvert solgte armbånd bidro i samarbeid med Frelsesarmeen til to varme måltider til noen som trenger det.

I desember 2018 klarte vi faktisk å samle inn 100 000 kr mer enn året før. Det er en stor glede å kunne overrekke 285 950,- kroner til Frelsesarmeen, som går uavkortet til varme måltider. Med andre ord har vi klart å mette 11 438 mager, og glede minst like mange hjerter der ute. Bjørklund ønsker derfor å rette en stor takk til alle sine kunder som har gjort dette mulig å gjennomføre.

«Det gleder oss enormt at armbåndet vi laget har falt så godt i smak hos våre kunder, og dermed kan bidra til å hjelpe så mange. Det er et armbånd som er mer enn bare et armbånd. Det er et symbol på at alle kan gjøre litt for å hjelpe hverandre.» sier daglig leder for Bjørklund, Kai Piene.

Det er ikke bare i julen hjelpen er sårt trengt. Vi vil derfor fortsette salget av disse armbåndene ut over våren, og til høsten igjen kommer det et nytt armbånd med nytt design. Dette jobber vi med i disse dager. Vi i håper at vi kan klare å samle inn flere varme måltider til Frelsesarmeen innen utgangen av juni. Vil du hjelpe oss å hjelpe andre? Vennskapsarmbåndet koster kr 149,- Det egner seg perfekt som venninne- eller vertinnegave. Det justerbare armbåndet gjør at den passer de fleste håndledd. Vennskapsarmbåndet har et sølvhjerte besatt med glitrende stener.

Armbåndene er dessverre allerede tomme på nett, men de kan kjøpes i våre fysiske butikker. Eller du kan reservere varen i din nærmeste butikk med Klikk & Hent funksjonen på nett.

• glede
  • sølv
  • omsorg
  • vennskap
  • vennskapsarmbånd
  • frelsesarmeen
  • hjelpe andre
  • varme måltider
  • veldedighet

Noen av merkene du finner i våre butikker er: By Olea of Norway, Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Arts & Crafts, Magi, Felix, Ideal of Sweden og Duette.