Press release -

På vår nye nettside kan du enkelt planlegge Norgesferien - Her er 10 kreative tips

Skal du på Norgesferie i år og lurer på hvor reisen skal gå eller hva man kan gjøre der? Kanskje lurer du på om det finnes aktiviteter du og familien kan gjøre underveis?

I en jungel av informasjon og nettsteder som forteller hvor Norgesreisen skal gå, har vi i Booknordics.com gjort jobben mye enklere. Vi har lansert en ny og spennende nettside for Norgesferie hvor vi har samlet de beste opplevelsene og overnattingsstedene Norge har å by på.

Velkommen til en verden av opplevelser! Her finner du alt fra viltsafarier, heldagsturer, seilas og båtturer, villmarksopplevelser, overnattingsturer og mange andre aktiviteter. Du kan også booke opplevelseshotell, romantiske hotell, fjellhytter og leiligheter. På Booknordics.com har du rett og slett veldig mye å velge mellom! Se tilbudet per destinasjon, eller per kategori.

Vi har laget 10 kreative tips til Norgesferie med forslag til unike overnattingssteder og opplevelser av alle slag https://go.booknordics.com/no/blogg/10-tips-til-norgesferie-2021

Se hele utvalget på https://booknordics.com/campaign/norgesferie

Din booking er trygg hos Booknordics.com. Vi er et norsk selskap som er medlem av Reisegarantifondet og har samarbeid med både Innovasjon Norge og Visit Norway.

Booknordics.com │ We are Nordic Adventures

• Tourism

• norgesferie
  • sommer