Bosch Athlet legger listen høyt: Kraftig, kompakt og kompromissløs

Bosch Athlet legger listen høyt: Kraftig, kompakt og kompromissløs

Tror du en støvsuger uten ledning ikke kan gjøre jobben skikkelig? Eller at sugeevnen ikke er like god som på en ordinær støvsuger? Her er beviset på at det ikke stemmer. Bosch Athlet kan definitivt håndtere jobben, og det i en håndvending. Ingen ledninger, og ingen kompromisser.

Den ser kanskje ut som en lettvekter med sine tre kilo, men Bosch Athlet går ikke på kompromiss med noe. Det er den første støvsugeren fra Bosch uten ledning som kan vise til like gode resultater som en konvensjonell støvsuger på 2400 W. Den fungerer like godt på alle typer gulv, og gir deg et prikkfritt resultat.

Men Bosch Athlet er ikke bare ledningsløs, den er poseløs også. Istedenfor å skifte pose, tømmes bare beholderen etter bruk eller når den er full. Filteret rengjøres når LED-lampen lyser. Den nye posefrie teknologien bidrar til å gi deg et apparat som du kan stole på, og som ikke krever mye vedlikehold.

Superfleksibel og smart
Bosch Athlet er så fleksibel, at man enkelt kan støvsuge under og mellom møblene. Den kan enkelt manøvreres under sofaen og salongbordet, og den kommer til under kommoden eller skjenken. SensorControl gir signal når filteret må rengjøres. Og siden Bosch Athlet er poseløs, trenger man ikke lenger jage byen rundt etter de rette posene. Alt man trenger å gjøre er å tømme støvbeholderen etter bruk. Det er ingen skjulte kostnader, for filteret har nemlig livstidsgaranti og kan vaskes. Enkelt, miljøvennlig og kostnadseffektivt.

Praktisk størrelse
Når man må utnytte hver minste centimeter av plass hjemme, er det fint med apparater som er designet for å oppta minimalt med plass. Bosch Athlet er i tillegg lett, enkel å manøvrere og ser stilig ut samtidig med å være praktisk. Vinn-vinn! Undersøkelser viser at en ledningsløs støvsuger blir oftere brukt enn en vanlig støvsuger. Jo enklere å bruke og mer tilgjengelig, jo større sjanse er det for at støvsugeren faktisk blir brukt ...

Klar på null komma niks
Å vente på at batteriene skal bli ferdigladet, er som å se på maling tørke. Derfor er Athlet utstyrt med en lader som ikke bare er nett og enkel å plassere, den lader også batteriet raskt. Det tar bare tre timer å lade batteriene 80% fulle. Støvet rekker ikke å legge seg engang, før den er klar og ferdigladet. Athlet har i tillegg tre ulike effektnivåer, så man kan velge det som passer best til sitt bruk.. Det gjør at man får maksimalt ut av batteriet før det må lades opp. Bosch Athlet har et batteri som holder i opptil 60 minutter uten avbrudd, så man får rengjort hele huset før batteriet må lades igjen.

Smart ekstrautstyr til møbler og bil
Bosch Athlet er fleksibel, men hvordan rengjør man sofaputene med en håndholdt, ledningsløs støvsuger? Heldigvis finnes praktisk ekstrautstyr som lar deg få maksimalt ut av Athlet, som for eksempel slangen til støvsuging av puter, sofaer og bilseter.

Det finnes flere ulike farger å velge mellom, og Bosch Athlet er mye maskin for pengene, sammenlignet med tradisjonelle støvsugere med samme effekt.

Veil. Pris 2 899 NOK

Visste du at …?
- Den første BSH-støvsugeren ble produsert i 1906, og ble kalt en “ støvfjerner-pumpe”.
- BSH produserer over to millioner støvsugere i året, noe som gir et snitt på over 9000 hver eneste produksjonsdag.
- Til nå har omlag 70 millioner støvsugere blitt produsert og sendt ut fra BSH sin fabrikk i Bad Neustadt i Tyskland.
- Kvalitetskontrollen til en BSH-støvsuger inkluderer blant annet at av- og på-knappen blir trykket på minst 45.000 ganger, og at støvsugeren må holde i 500 km. Ledningen må tåle å bli spolt inn minst 6000 ganger, og produktet rulles over en dørstokk 6000 ganger
.

Bosch Husholdningsapparater er en del av BSH Home Applicances Group, Europas ledende hvitevareselskap. Bosch har alltid fokusert på detaljene, noe som har bidratt til en enklere og tryggere hverdag helt siden Robert Bosch grunnla selskapet i 1886. Robert Bosch var samfunnsengasjert og opptatt av å ta sosialt ansvar. Han jobbet iherdig for at selskapet skulle utvikle seg i takt med samfunnet, og alltid med et fokus på mennesker. Dette er kjerneverdier som siden har preget bedriften og bidratt til at Bosch utvikler husholdningsapparater av høy kvalitet. BSH Home Applicances AB i Norden omsatte for 4,3 milliarder NOK i 2014. For ytterligere informasjon, besøk http://www.bosch-home.no/.