Bosch Unlimited 7 – Maksimal effekt og overlegen fleksibilitet

Bosch Unlimited 7 – Maksimal effekt og overlegen fleksibilitet

Den nye Unlimited 7 fra Bosch muliggjør trådløs støvsuging uten kompromisser takket være mange praktiske funksjoner og mer enn 99,9 prosent støvopptak. Det er tre egenskaper en støvsuger bør ha for å være hjemmets beste hjelper: maksimal fleksibilitet for å enkelt nå hver krik og krok, maksimal ytelse for å få vekk støv og lang driftstid. Det er derfor Bosch presenterer Unlimited 7 – deres mest fleksible og praktiske trådløse støvsuger noensinne.

Kommer til i enhver krik og krok

Den nye Unlimited 7 kommer med flere smarte funksjoner som kan gjøre rengjøringen enklere. Med sitt 90-grader bøyelige rør kan man enkelt støvsuge under lave møbler og det er enkelt å endre fra gulv-, til tak- og møbelrengjøring, i tillegg kan munnstykket lett fjernes med foten. Alt for å gjøre rengjøring enkelt. Det integrerte lyset i gulvmunnstykket gjør selv de minste støvpartiklene synlig for ekstra grundig rengjøring.

- Alle hjem har steder som er vanskelig å nå og som kan være krevende å holde rene. Enten det er skuffer, bokhyller eller trange kroker i bilen eller på båten. Unlimited 7 kommer med flere typer tilbehør og funksjoner for å dekke alle behov, enten du ønsker å få vekk støvpartikler i skuffene, rengjøre bak varmeovnene eller støvsuge bilen etter sommerferien. Støvsugerens innovative funksjoner er utviklet spesielt for å møte behovene i alle typer situasjoner. Det er slutt på tilfellene der du må bøye deg ned for å støvsuge under lave møbler, eller der du må løfte støvsugeren for å rengjøre overflater høyt oppe, sier Johan Wegelius, kategorisjef.

Maksimal ytelse takket være kraftig batteri, motor og dyse

Takket være et pålitelig og langvarig batteri, en kraftig 66 000 rpm motor og et motorisert munnstykke med integrert lys, er Bosch Unlimited 7 like kraftig som en støvsuger med ledning. AllFloor DynamicPower Brush munnstykket, designet spesielt for Unlimited 7, muliggjør mer enn 99,9 prosent støvopptak. Den passer for alle gulvtyper, som parkett, tepper og fliser. Det nye 3,0 Ah-batteriet med 20 prosent mer energi gjør at man kan støvsuge i opptil 40 minutter. Batteripakken er del av Bosch sitt Power for ALL batterisystem som i tillegg til støvsugere, også kan brukes i alt av verktøy fra den grønne produktlinjen fra Bosch Power Tools og Home & Garden.

Støvsugerens ulike moduser maksimerer resultatene etter ditt behov. Auto-modus justerer automatisk innstillingene etter gulvtype, Eco-modus maksimerer driftstiden og Turbo-modus gir maksimal kraft for best mulig rengjøringsresultat.

Den nye Unlimited 7 er tilgjengelig i flere versjoner fra 5,999 NOK til 6,999 NOK.

Om den nye Unlimited 7

• Maksimal fleksibilitet og ytelse: like kraftig som en ledningsbasert støvsuger takket være høyytelsesbatteriet, TurboSpin motoren og den motoriserte dysen.
  • Tilbyr tre ulike moduser som raskt justerer sugekraften etter behov. Øko-modus gir maksimal driftstid og omfattende rengjøring. Turbo-modus gir maksimal kraft for best mulig rengjøringsresultat, og Auto-modus justerer innstillingene automatisk etter gulvtype.
  • Lett håndtering, enkel rengjøring og god fleksibilitet takket være et stort antall smarte funksjoner
  • Støvsug i opptil 40 minutter på en enkelt lading.
  • Ergonomisk design og lav vekt (1,4 kg for den håndholdte støvsugeren)

BSH Hausgeräte GmbH, med salgsinntekter på ca. 13,2 milliarder euro i 2019 og 58 000 ansatte, er en global leder innen husholdningsapparater. Bedriftens portefølje omfatter 13 velkjente merkevarer som Bosch og Siemens, samt Home Connect og servicemerker som Kitchen Stories. BSH har 40 ulike fabrikker og representeres av ca. 80 bedrifter i 50 land. BSH er et Bosch Group Company.