Brandos vokser med 600 jeansmodeller

Brandos, en av Nordens ledende butikker på nettet med sko, jeans og vesker, utvider nå jeansutvalget sitt. Våren 2013 kommer jeansavdelingen til å tilby et sortiment med over 600 modeller fra rundt 60 varemerker. Det gjør Brandos til en av Nordens største jeansbutikker på nettet.

I november 2012 lanserte Brandos, en av Nordens største butikker på nettet med sko, jeans og vesker, sin jeansavdeling. Siden høsten 2012 har sortimentet blitt utvidet, og i dag tilbys jeans og vesker i tillegg til den allerede veletablerte skoavdelingen. I det brede sortimentet av jeans kan man til våren finne 600 modeller fra rundt 60 varemerker, blant annet G-star, Hilfiger Denim, J Brand, Levi’s, Nudie Jeans, Replay og Whyred.

”Det voksende utvalget på Brandos gjør det mulig for alle kunder å finne produkter tilpasset deres individuelle stil. Lanseringen av superutvalget av jeans er en måte å vise Brandos bredde på. Det finnes helt enkelt noe for alle,” sier Katarina Selley, PR-ansvarlig i Brandos.

Brandos visjon er å hjelpe mennesker med å uttrykke sin personlige stil. Med lanseringen av superutvalget av jeans utvider Brandos dessuten målgruppens sin. Siden Brandos alltid tilbyr gratis frakt og retur med 30 dagers åpent kjøp, er det nå mulig å bestille jeans, prøve dem hjemme og enkelt returnere dem om de ikke passer.

”Mange vil gjerne prøve jeans hjemme i fred og ro, og det skal være enkelt å bytte størrelse dersom de ikke passer. Gjennom et stort utvalg på ett og samme sted og sjenerøse leveringsbetingelser gjør vi det lettere for kundene våre gjennom hele kjøpeprosessen,” fortsetter Katarina Selley.

Brandos jeansutvalg er tilgjengelig på Brandos.no allerede nå. I løpet av våren kommer jeansavdelingen til å tilby 600 modeller fra rundt 60 jeansvaremerker. Det kommer til å finnes et stort utvalg av størrelser i hver modell, og sortimentet fylles opp regelmessig. www.brandos.no.

For ytterligere informasjon, høyoppløselige bilder eller produktutlån, vennligst kontakt: Katarina Selley, PR-ansvarlig i Brandos, katarina.selley@brandos.com, +46 70 420 99 94
Johanna Westin, Prat PR, johanna.westin@prat.se, +46 703 10 99 05

• Mote

• jeansavdeling