Brother mottar en rekke britiske utmerkelser

Kresne og kritiske Buyer’s Lab har gitt Brother printere og skannere den ettertraktede Outstanding Achievement prisen. Den deles kun ut til ekstraordinært gode kontormaskiner og ledsages av sertifikater for kjøpsanbefalinger og pålitelighet.

Priser og utmerkelser finnes det mange av, men få er så vanskelig å oppnå som de fra britiske Buyer’s Lab (BLI).

De deles nemlig ut først etter måneder med testing under realistiske dagligdagse forhold.

I testene inngår produkter fra en rekke forskjellige produsenter.

Seks av Brother sine nyeste skrivere, alt-i-ett maskiner og skannere kom i denne omgang gjennom BLIs nåløye og fikk en ”Outstanding Achievement Award” for å være det beste produktet i sin kategori

Buyer’s Lab har samtidig gitt Brothers maskiner sertifikater for driftssikkerhet og pålitelighet, i tillegg til at BLI anbefaler å kjøpe de testede Brother produktene.

Buyer’s Lab betraktes som verdens ledende uavhengige testlaboratorium innen ”document imaging”, som vil si produkter som f.eks. skrivere, skannere og kopimaskiner.

I sin vurdering av Brothers produkter fremhever ekspertene fra BLI bl.a. elementer som innovasjon, brukervennlighet, pålitelighet, lavt strømforbruk og valuta for pengene.

Geir Langedrag som er Country Manager i Brother Norge, er glad for den britiske BLI utmerkelsen:

”Våre printere og skannere er blitt prøvekjørt av noen av bransjens tøffeste testfolk. Det gir et klapp på skulderen til Brother, og er i tillegg en god pekepinn for profesjonelle forbrukere for hvilke produkter de får mest ut av å investere i.”

De seks produktene fra Brother som har mottatt aktuelle ”Outstanding Achievement Awards” fra Buyer’s Lab, er:

• HL-L5000 serien printere i kategorien ”Small Workgroup Printers.”
  • MFC-L5000 serien alt-i-ett printere i kategorien ”MFPs for Small Workgroups.”
  • Brothers MFC-L6900 serie i kategorien ”Multi Function Printers for Mid-Size Workgroups.”
  • HL-L6400 serien i kategorien ”Printers for Mid-Size Workgroups.”
  • ADS-3600W skanneren i kategorien ”A4 Network Scanners”.
  • De mobile skannerne DS-820W og DS-920DW i kategorien ”Outstanding Achievement in Innovation.”

I tillegg mottok en rekke av Brothers øvrige skannere sertifikater som ”Highly Recommended” og ”Reliable”.

Mer informasjon

Country Manager hos Brother Norge, filial til Brother Nordic A/S, Geir Langedrag.

E-post: geir.langedrag@brother.no

Forslag til bildetekster

(foto 1)

Brothers avanserte alt-i-ett printer MFC-L6900DW er anbefalt av BLI testlaboratoriet til mellomstore arbeidsgrupper.

(foto 2)

De britiske testlaboratoriet hos Buyer’s Lab er svært begeistret for Brother sin skanner ADS-3600W.

(foto 3)

Brothers mobile DS-920DW skanner har mottatt en ”Outstanding Achievement Award” fra Buyer’s Lab.

(foto 4)

Engelske Buyer’s Lab fremhever bl.a. brukervennlige design, høye kvalitet, driftssikkerhet og attraktive pris på Brother sine skannere.

((Bildene er til fri benyttelse for redaksjonen))

• Data, telekom, IT

• geir langedrag
  • british buyer’s lab bli