Pressemelding -

Brother utvider tilbudet innen profesjonell etikettutskrift med NiceLabel-partnerskap

Utforming, lagring og utskrift av profesjonelle, holdbare etiketter har nå blitt enklere, med et helt nytt partnerskap mellom Brother og NiceLabel, en ledende global utvikler av programvare for etikettdesign og systemer for etiketthåndtering, som nettopp har slått seg sammen med Loftware. Med det nye globale partnerskapet, som er siste tilskudd i utkriftsgigantens voksende portefølje for etiketthåndtering, kan brukerne lage etiketter med bransjestandard raskt og effektivt.

Partnerskapet trer i kraft over hele verden fra mai 2021. Det kommer da til å omfatte Brother sin portefølje for termisk etikettutskrift og gi brukerne mulighet til å kjøre flere typer etikettutskrifter fra en og samme plattform.

NiceLabel Label Management System kan flytte etikettdesign og -vedlikehold ut av IT-avdelingen og over i hendene på forretningsbrukerne. Ved å gi IT- eller forretningsbrukere mulighet til å håndtere forespørsler om etikettendringer mye raskere, sparer du tid og frigjør kostbare IT-ressurser til mer verdifulle oppgaver.

Andrew Broadbent, European Product Manager – Speciality Print Solutions i Brother Europe sier: «Vi er glade for å kunne presentere vårt nye globale partnerskap med NiceLabel, som betyr at kundene kan bruke den termiske Brother-skriveren sin til å oppnå et enklere etikettforløp, med garantert nøyaktighet og samsvar direkte fra denne kraftige, industriledende programvaren.

«Dette spennende partnerskapet vil også bidra til rask ekspansjon av våre tilbud innen termisk utskrift, slik at vi får mulighet til å hjelpe flere kunder i et globalt perspektiv.»

«Vi er stolte over vårt nye partnerskap med Brother, og muligheten til å gi flere brukere betydelig større utskriftsproduktivitet», sier Greg Tanner, VP Alliances i NiceLabel.

«NiceLabel Label Management System inneholder alt de trenger for å oppnå en digital omlegging av etikettforløpet og standardisere all etikettutskrift i en og samme plattform. Resultatet blir en mer effektiv og smidig drift som gjør dem i stand til å tilpasse seg endrede markedsforhold og -krav raskere, få produkter tidligere ut på markedet og bli mer konkurransedyktige innen sektorene der de driver virksomhet.»

Kunder av Brother* kan nå laste ned skriverdrivere fra nettsiden til NiceLabel:

*Følgende etikett- og mobile skrivere fra Brother støttes av NiceLabel: mobile RJ-etikett-/kvitteringsskrivere, TD-etikettskrivere for skrivebordet og industrielle TJ-etikettskrivere.

Om NiceLabel

NiceLabel er en ledende global utvikler av programvare for etikettdesign og systemer for etiketthåndtering og hjelper selskaper av alle størrelser med å oppnå bedre kvalitet, hastighet og effektivitet innen merking, samtidig som kostnadene reduseres. Ved hjelp av disse systemene for etiketthåndtering kan organisasjonene gå over til et heldigitalt etikettforløp, fra design og utskrift til etiketthåndtering. Resultatet blir en mer effektiv og smidig drift som gjør selskaper i stand til å tilpasse seg endrede markedsforhold og -krav raskere, få produkter tidligere ut på markedet og bli mer konkurransedyktige innen sektorene der de driver virksomhet. NiceLabel er verdens ledende utvikler av Microsoft Windows-drivere for teknologi for termisk og direkte utskrift av etiketter, og NiceLabel-programvare leveres av verdens største skriverprodusenter og brukes av de fleste av Fortune 500-selskapene. I 2021 slo NiceLabel og Loftware seg sammen om å utvide det globale lederskapet innen Enterprise Labelling og Artwork Management. Selskapene, som til sammen har 60 års ekspertise, kan tilby kunder og partnere et bredt utvalg av løsninger og utvidede funksjoner. For mer informasjon se www.nicelabel.com og www.loftware.com.

• Data, telekom, IT

• etikettskrivere
  • kvitteringsskriver
  • brother norge