Foto: Smart Sensor Systems.

Pressemelding -

BuildingSMART Norges nyeste medlem gjør verden smartere og tryggere med måletekniske løsninger og produkter.

buildingSMART Norge er glade for å annonsere at Smart Sensor Systems, leverandør av smarte måletekniske løsninger, har blitt medlem i vårt nettverk.

Smart Sensor Systems' avgjørelse om å bli medlem av vårt nettverk understreker deres engasjement for samarbeid og forståelsen av at felles innsats og kunnskapsdeling er nøkkelen til å forme fremtiden for byggebransjen.

“Vi ønsket å involvere oss for å utnytte potensielle synergier og samarbeid med andre aktører som jobber med smarte måletekniske løsninger. Vi tror på samarbeid og muligheter når vi kombinerer våre produkter for å oppnå de beste resultatene for våre kunder”, forteller Alexander Seiersted Bødtker, daglig leder i Smart Sensor Systems.

Smart Sensor Systems AS ønsker å bidra til å gjøre verden smartere og tryggere med levering og utvikling av gode måletekniske løsninger og produkter. Smart Sensor Systems leverer enkle og smarte måletekniske sensorløsninger for bygg, veg, bane, vann og avløp, industri- og kraftproduksjon.

"Samarbeid og nettverksbygging er grunnleggende elementer for å fremme innovasjon og digital transformasjon i byggenæringen," sier Alessia Bellini, Fagnettverk- og bærekraftsjef i buildingSMART Norge. "Vi ser frem til å se hvordan Smart Sensor Systems' ekspertise innen smarte måletekniske løsninger kan bidra til å berike og utvikle nettverket vårt”, legger Bellini til.

I buildingSMART Norge er vi overbevist om at samarbeid og felles innsats fra alle våre medlemmer er nødvendig for å drive frem endring og innovasjon i byggebransjen. Inkluderingen av Smart Sensor Systems i vårt nettverk er et skritt nærmere mot dette målet.

Thorkild Stray

Pressekontakt Kommunikasjonsansvarlig 98015180

buildingSMART Norge

buildingSMART Norge er en nøytral arena for innovasjon og digitalisering av bygg-, anleggs- og eiendomsnæringen. Vi jobber med mål om å muliggjøre fri flyt av informasjon i livsløpet av et byggverk og effektiv samhandling mellom aktører. Det handler om løsninger basert på åpne standarder – for en brukerstyrt utvikling i fri konkurranse. buildingSMART er en medlemsbasert organisasjon som per i dag har om lag 140 medlemsbedrifter i Norge.

buildingSMART Norge
c/o Næringslivets hus, Middelthuns gate 27, Majorstuen, Oslo