Capgemini utnevnt som leder i Gartner's Magic Quadrant for CRM  and Customer Experience Implementation Services

Nyhet -

Capgemini utnevnt som leder i Gartner's Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services

Capgemini har blitt utnevnt som en leder i Gartner Magic Quadrant for Customer Experience (CX) and Customer Relationship Management (CRM) på grunn av sin over gjennomsnittet markedsvekst og fokus på løsninger for store eller komplekse prosjekter.

Gartner evaluerte 21 fullserviceleverandører innen et bredt spekter av tjenester på tvers av et mangfoldig utvalg av CRM- og CX- behov. Capgemini ble anerkjent for sine styrker, inkludert kompetansebredde som integrerer bransjekompetanse, CX-rådgivning, CRM-teknologi og analysefunksjoner, og for sitt nære samarbeid med store CRM-programvareleverandører. Rapporten fremhevet også at "Capgemini er best i situasjoner som krever kunde-spesifikk tilpasning til løsninger som krever en kombinasjon av forretnings- og teknologikompetanse."

Pierre-Yves Glever, Global Lead of Digital Customer Experience hos Capgemini sier: “Vi er stolte av å bli anerkjent som en leder innen kundeopplevelse og CRM av Gartner. Vi tror at dette er en anerkjennelse av vår dedikerte innsats for å hjelpe kundene våre med å levere verdi raskt, både i forhold til deres kunder og deres virksomhet. Vi er glade for at dette anerkjennes av Gartner. "

Klikk her for å få tilgang til hele rapporten:

About Gartner

Gartner, Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide, Patrick J. Sullivan, Ed Thompson, 08 January 2018

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.