Få innholdet ditt til å skille seg ut med nye Hisense Window facing Display

Hisense sin nye serie Window Facing Digital Signage Display øker oppmerksomheten og maksimerer kundeopplevelsen med levende bildekvalitet. Med ultrahøy lysstyrke på 2500 nits, vil Hisense-vindusskjermene tiltrekke seg oppmerksomhet i alle lysforhold. Du får skjermene i 55", 65", 75" og 86".

4K Ultra HD

4K Ultra HD-bildekvaliteten sikrer perfekte farger og rike detaljer i alle mulige kringkastingsmiljøer, alt fra butikker, til restauranter og kontorbygg.

Landscape & portrait

Både landskap og portrettvisning er mulig, og gir deg uendelige kreative og funksjonelle muligheter for å oppfylle dine kommersielle eller informative mål.

178° Wide viewing angle

Den ekstra brede 178° visningsvinkelen passer perfekt for de som er ute og handler, for ansatte eller besøkende som vil se vindusskjermene fra forskjellige vinkler mens de går forbi.

Smart Brightness Sensor

Justerer lysstyrken på skjermen automatisk i henhold til lysforholdene i omgivelsene. Denne funksjonen reduserer strømforbruket betraktelig og øker skjermens levetid.

Round-the-clock operation

Designet med quad-core System on Chip (SoC) teknologi, kan skjermene brukes som pålitelig digital signage løsning for både offline og skybasert innhold. Du står helt fritt til å velge innholdsstyringssystem for å vise ditt innhold.

2500 nits

Med 2500 nits i maksimal lysstyrke, er skjermene godt utstyrt for å få innholdet ditt til å skille seg ut på alle kommersielle steder.

Visible With Polarized Sunglasses

Skjermene gir et svært klart bilde, selv i direkte sollys og gir til og med klar synlighet selv når seeren har på seg polariserte solbriller.

Press contact CMO CBK Group + 47 41 42 69 26 LinkedIn
Morten Rustad