Hisense sin nye WR6B-serie av interaktive skjermer tilbyr en alt-i-ett løsning for møterom og utdanningsinstitusjoner

Hisense sine nye interaktive skjermer med nye og spennende funksjoner

Slutten på den tradisjonelle tavlen har offisielt kommet. Ikke flere uttørkede tavletusjer, manglende svamp eller nødvendigheten av å ta notater.

Den revolusjonerende nye WR-serien til Hisense av interaktive skjermer tilbyr en alt-i-ett løsning for møterom og utdanningsinstitusjoner. De kombinerer kraften til en digital skjerm, nettbrett, elektronisk tavle, videokonferanse og mer.

WR-serien inkluderer ny og forbedret teknologi for å forbedre samarbeid og skape en engasjerende opplevelse for brukerne. Nytt for 2022 er blant annet at skjermene nå er optisk bundet som gjør at de sprer refleksjoner og sterkt lys for å holde skjermen synlig i alle lysforhold. Brukere kan nå også koble til trådløst med to eller flere ekstra Hisense-skjermer. Den nye WR-serien er tilgjengelig i 3 størrelser (65”, 75”, 86”) og deres 4K Ultra HD-bildekvalitet sikrer perfekte farger og rike detaljer.

Overlegen interaktivitet

• Smooth Touch: Den innebygde tavleappen lar brukere enkelt skrive, tegne og slette informasjon på skjermen gjennom berøring, enten for hånd eller medfølgende penner.
  • Nøyaktig berøring: IR-programvaren gjenkjenner berøringspunkter nøyaktig ned til så lite som 2 mm, noe som gjør den like nøyaktig som opplevelsen av å skrive med penn og papir.
  • Intuitive kontroller: Med fingrene vil du blant annet kunne bytte mellom oppgaver, kommentere innhold fra hvilken som helst kilde, lage håndskrevne notater, zoome inn/ut og angre endringer.
  • Allsidig operativsystem: WR-serien støtter OPS (Open Pluggable Standard) som vil gi deg muligheten til å velge mellom Windows og Android som operativsystem for å passe spesifikke behov for applikasjoner eller integrasjon med andre digitale enheter.
  • Android 8.0: Den åpne Android 8.0-plattformen garanterer ikke bare jevn behandling, men støtter også installasjonen av Android-baserte applikasjoner.

Imponerende maskinvare

• 4K Ultra HD: 4K Ultra HD-bildekvaliteten sikrer perfekte farger og rike detaljer i alle mulige omgivelser. Med høye 85 % NTSC
    (122,9 % sRGB) fargespekter og 178° bred visningsvinkel.
  • Skjermoverføring: WR-seriens interaktive digitale kort kan trådløst kobles til to eller flere ekstra skjermenheter. Near-Field Communication (NFC) berøringsoverføring og A&C-skjermoverføring forenkler denne prosessen.
  • Plug-in kamera: Et plug-in kamera med en ultravidvinkel på 120° forenkler videokonferanseopplevelsen. Takket være en 4K-bildesensor vil selv mennesker i mørkt lys være synlige (kjøpes separat og virker kun sammen med OPS PC).
  • Array-mikrofoner: Seks array-mikrofoner er i stand til å filtrere ut all støy fra omgivelsene. Som et resultat vil du ha en optimal videokonferanseopplevelse uten auditiv distraksjon (virker kun sammen med OPS PC).
  • Automatisk Soundbar: Strømmen til lydplanken kan slås på eller av samtidig med det interaktive digitale kortet. Dette skaper en umiddelbar auditiv opplevelse.

CBK er en av Norges ledende distributører innen våre virksomhetsområder. Vi importerer og distribuerer AV-produkter, nettverksutstyr, kabler, komponenter og tilhørende utstyr til norske forhandlere. Vårt hovedfokus ligger på funksjonelle løsninger, god kompetanse, effektive innkjøpsrutiner og kostnadsbesparende logistikk mot våre forhandlere. Lageret vårt ligger i Gneisveien 30 rett utenfor Oslo, hvor det lagerføres mer enn 5 000 ulike artikler. Her er det en henteluke i åpningstiden og gode transportavtaler som kommer deg som kunde til gode.

Press contact CMO CBK Group + 47 41 42 69 26 LinkedIn