Fasaden mot vannet på nye Sure Hotel Trondheim Airport

Blir ny hotellsjef på Sure Hotel by Best Western Trondheim Airport

Kaia Gjermstad er valgt ut for å lede det det nybygde hotellet i strandkanten på Tangen i Stjørdal. Kaia har jobbet som leder for Thon Hotel Kristiansand, men har familie fra Levanger og er kjent i regionen.

Etter lang i Kristiansand, så har jeg lekt meg med tanken å kunne prøve meg i et nytt marked. Når muligheten kom, så var det ingen tvil om at dette var noe jeg absolutt ville være en del av. Sure Hotel Trondheim Airport har et et spennende konsept som ikke stopper mulighetene for utvikling. Fokus på å finne gode løsninger for en fullverdig gjesteopplevelse baserer seg på nye teknologiske løsninger og service der gjesten ønsker det. Dette er absolutt en stor del av hva som forventes av hotell i fremtiden, sier Kaia.

Vært i mange roller på hotellet

Kaia startet sin karriere som 17-åring hos Radisson Blu Caledonien i Kristiansand der hun senere hadde sin lærlingperide. Deretter har hun hatt mange roller inne på hotellet før hun nå tar fatt på det nyeste hotellet i CIC Hospitalitys portefølje.

Administrerende direktør i CIC Hospitality, Matthias Tanski, er svært fornøyd med å ha sikret seg Kaia som ny hotellsjef på Sure Hotel by Best Western Trondheim Airport.

– Vi er veldig begeistret for å ha Kaia med på laget og hun blir en bra ressurs for oss i CIC og vårt nye hotell.

Lokalt fokus

Vi ønsker at de lokale benytte seg av den flotte uteservering som kommer til sitt rette i sommerperioden. Hvis vi knytter gode relasjoner med lokalbefolkningen vil vi kunne løfte Stjørdal sammen. Også ferie og fritid blir viktig fremover med en usikker situasjon for internasjonal turisme. Da blir det enda viktigere å tilby gode alternativer for nordmenn som vil koble av i sitt eget land, sier Kaia.

Kategorier

CIC Hospitality AS er en ny hotelloperatør i det skandinaviske markedet. Bak CIC står eiere, styre og ansatte med lang erfaring og nøkkelkompetanse innen Hospitality sektoren. CIC opererer i dag 12 hoteller med ca 1050 rom og en forvaltet omsetning på ca 310 millioner NOK i 2022. CIC Hospitality jobber etter verdiene - Caring Inspiring Creative «we care to inspire and create experiences»!

Øyvind Frisak

Pressekontakt Kommersiell Direktør

CIC Hospitality

CIC Hospitality AS er en hotelloperatør i det skandinaviske markedet. Bak CIC står eiere, styre og ansatte med lang erfaring og nøkkelkompetanse innen Hospitality sektoren. CIC har som formål om å være en utfordrer til etablerte hotellkonsepter med høy satsning på teknologi, miljø og medarbeidertilfredshet. CIC Hospitality jobber etter verdiene - Caring Inspiring Creative «we care to inspire and create experiences»!

CIC Hospitality AS
Professor Dahls gate 21B